کد خبر : 145629
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۴۰
-

اعزام بیش از ۱۳۰۰ بابلسری به اردوی راهیان نور

اعزام بیش از ۱۳۰۰ بابلسری به اردوی راهیان نور

به گزارش قائم آنلاین، سیدمصطفی موسوی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: راهیان نور از برکات انقلاب اسلامی است که موجب یادآوری دلاوری‌های رزمندگان و تقویت روحیه ایثار و شهادت می‌شود. وی خاطرنشان کرد: در حالی که دشمنان در پی کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، مراسم معنوی راهیان نور خنثی کننده توطئه‌های

به گزارش قائم آنلاین، سیدمصطفی موسوی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: راهیان نور از برکات انقلاب اسلامی است که موجب یادآوری دلاوری‌های رزمندگان و تقویت روحیه ایثار و شهادت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که دشمنان در پی کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، مراسم معنوی راهیان نور خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است و همچنین نسل‌های جدید را با آرمان‌های کشور آشنا می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با اشاره به ماموریت هفت‌گانه مقام معظم رهبری به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: در یکی از بخش‌های این ماموریت بحث معنویت افزایی و اخلاق بیان شده که برنامه راهیان نور می تواند در راستای عملیاتی کردن این ماموریت بسیار موثر باشد.

موسوی‌نژاد ادامه داد: جوانان و نوجوانان از اولویت‌ها و مخاطبان اصلی برنامه راهیان نور هستند که با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس با جنایت‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی و همچنین رشادت‌های رزمندگان ایرانی آشنا می شوند و این برنامه در کادرسازی آینده انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد.

وی یادآور شد: در سال ۹۷ برای سپاه ناحیه بابلسر هزار و ۳۰۰ نفر سهمیه درنظر گرفته شد که تاکنون چندین دستگاه اتوبوس و همچنین تعدای از ماشین‌های شخصی به سرزمین راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر اظهار کرد: در تاریخ‌های ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفندماه چندین مرحله اعزام صورت می‌گیرد و همچنین این اعزام‌ها تا تعطیلات نوروزی ادامه پیدا می‌کند که علاقه‌مندان برای حضور در این سفر معنوی می‌توانند برای ثبت‌نام به حوزه‌های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که اعزام راهیان نور بیش از سقف ابلاغی در بابلسر صورت گیرد خاطرنشان کرد: از تلاش تمامی مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر و همچنین مسئولان بخش بهنمیر و هادی‌شهر که همکاری زیادی را برای اعزام زائران راهیان نور داشتند قدردانی می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =