کد خبر : 145574
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
-

عده‌ای با چالش‌های واهی دنبال ایجاد هزینه برای رهبری هستند

عده‌ای با چالش‌های واهی دنبال ایجاد هزینه برای رهبری هستند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی در یادواره شهدای سیدزین العابدین شهرستان جویبار با بیان اینکه یادواره شهدا نوعی قدردانی از شهدا است اظهار کرد: بزرگ‌ترین درس یادواره شهدا احیای احکام مترقی دین اسلام و ارزش‌های اسلامی است. وی افزود: شهدا برای حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی به شهادت رسیدند. رئیس سازمان عقیدتی

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی در یادواره شهدای سیدزین العابدین شهرستان جویبار با بیان اینکه یادواره شهدا نوعی قدردانی از شهدا است اظهار کرد: بزرگ‌ترین درس یادواره شهدا احیای احکام مترقی دین اسلام و ارزش‌های اسلامی است.

وی افزود: شهدا برای حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی به شهادت رسیدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: امروز در سراسر کشور عَلمی برای معارف دین بلند است.

ادیانی با اشاره به اینکه شهدا راه نجات انسان‌ها در دوران غبار فتنه نشان می دهند اظهار کرد: شهدا مطیع امر ولایت‌فقیه بودند و اگر در وصیت‌نامه شهدا مشاهده کنیم ارادت قلبی و عملی خود را به ولی فقیه نوشته و در عرصه عمل نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه عده ای با ایجاد چالش‌های واهی به دنبال ایجاد هزینه برای رهبر معظم انقلاب هستند گفت: مردم باید در انتخاب خود دقت کنند زیرا مسئولی که طعم فقر را نچشیده، نمی‌تواند درک درستی از طبقات پایین جامعه و ولی نعمتان داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =