کد خبر : 145572
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
-

ساماندهی ۱۲ مزار تک شهید در میاندورود

ساماندهی ۱۲ مزار تک شهید در میاندورود

به گزارش قائم آنلاین، مراسم عطرافشانی و افتتاح چهار گلزار شهید در روستای ماکران با حضور بخشدار گهرباران، رئیس بنیاد شهید و مسئول بسیج سازندگی میاندورود و شورا و دهیار ماکران برگزار شد. مصطفی ملازاده مسئول بسیج سازندگی میاندورود در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: طبق توافق بنیاد شهید و

به گزارش قائم آنلاین، مراسم عطرافشانی و افتتاح چهار گلزار شهید در روستای ماکران با حضور بخشدار گهرباران، رئیس بنیاد شهید و مسئول بسیج سازندگی میاندورود و شورا و دهیار ماکران برگزار شد.

مصطفی ملازاده مسئول بسیج سازندگی میاندورود در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: طبق توافق بنیاد شهید و سپاه در سال جاری مزار تک شهید در اولویت ساماندهی در سطح شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: بر همین اساس تعداد ۱۲ مزار تک شهید در سال جاری در روستاهای ماکران، بیشه سر، زید، اسرم ساماندهی شدند.

ملازاده خاطرنشان کرد: برای ساخت مزار این شهدا در مجموع ۴۳ میلیون تومان هزینه شد که ۲۰ میلیون از طرف بنیاد شهید، ۱۰ میلیون از طرف اهالی و ۱۳ میلیون را سپاه میاندورود هزینه کردند علاوه بر اردوهای جهادی که بسیج سازندگی برگزار کرد.

وی تصریح کرد: برای سال آینده در نظر داریم با تفاهم صورت گرفته مزارهای دو و سه شهید را ساماندهی کنیم.

اسدی رئیس بنیاد شهید میاندورود نیز با تشکر از بسیج سازندگی، گفت: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و انجام چنین کارهایی در مقابل کار بزرگ شهدا بسیار کوچک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 14 =