کد خبر : 145348
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
-

اعلام قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار

اعلام قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار

به گزارش قائم آنلاین، حسن خیریان‌پور طی گفت‌وگویی از آغاز توزیع روزانه ۲۲۰ تن مرغ گرم با قیمت مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح شهرهای مازندران خبر داد. وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه مرغداران، اتحادیه کشتارگاه‌های مرغ و زنجیره‌های تولید از امروز؛ توزیع مرغ با قیمت مصوب در شهرستان‌ها آغاز

به گزارش قائم آنلاین، حسن خیریان‌پور طی گفت‌وگویی از آغاز توزیع روزانه ۲۲۰ تن مرغ گرم با قیمت مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه مرغداران، اتحادیه کشتارگاه‌های مرغ و زنجیره‌های تولید از امروز؛ توزیع مرغ با قیمت مصوب در شهرستان‌ها آغاز می‌شود و این در حالی است که میزان مصرف روزانه استان در حالت عادی ۱۸۰ الی ۲۰۰ تن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در روز جاری، ۴۰ تن مرغ گرم با نرخ تنظیم بازار در شهر ساری و ۱۵۵ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۰ تن گوشت قرمز گوساله برای شهرستان‌های استان توزیع شد.

خیریان‌پور به توزیع میوه‌های شب عید با نرخ مصوب برای تنظیم بازار شب عید اشاره و تصریح کرد: از روز شنبه، ۵۰۰ تن پرتقال به قیمت کیلویی ۳۵۰۰ تومان و ۶۰۰ تن سیب به قیمت هر کیلو ۶۵۰۰ تومان در سطح استان توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران متذکر شد: محدودیتی در جهت تأمین شکر وجود ندارد و به اندازه کافی این محصول تهیه و موجود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =