کد خبر : 145074
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۲۵
-

پوست این میوه دندانتان را سفید می کند + دستورالعمل

پوست این میوه دندانتان را سفید می کند + دستورالعمل

به گزارش قائم آنلاین، دستورالعمل : از یک موز رسیده استفاده کنید زیرا موز رسیده بیشترین میزان پتاسیم را دارد .موز را از انتها پوست بکنید تا همه رشته هایش کنده شود . قسمت داخلی پوست موز را حدود دو قیقه به آرامی روی سطح دندانهایتان بمالید.به این ترتیب مواد معدنی موجود در پوست موز

به گزارش قائم آنلاین، دستورالعمل :

از یک موز رسیده استفاده کنید زیرا موز رسیده بیشترین میزان پتاسیم را دارد .موز را از انتها پوست بکنید تا همه رشته هایش کنده شود .

قسمت داخلی پوست موز را حدود دو قیقه به آرامی روی سطح دندانهایتان بمالید.به این ترتیب مواد معدنی موجود در پوست موز ، مثل ، پتاسیم ، منیزیم و منگنز جذب دندانهای شما می شوند و آنها را سفید می کنند.

هر شب قبل از خواب این کار را انجام دهید تا دندانهایتان کم کم سفید شوند .پوست موز برای مدت بیشتری هم می تواند روی دندانهایتان بماند.

نکته:

شما می توانید باقیمانده پوست موزها را برای استفاده های بعدی در فریزر نگهداری کنید. اگرچه رنگ آن عوض می شود اما باز هم قابل استفاده است.

قبل از امتحان کردن روشهای مختلف سفید کردن دندان حتما” درباره آنها تحقیق کنید زیرا برخی از این روشها ممکن است به دندانهایتان آسیب برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 5 =