کد خبر : 145153
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
-

قربانیان کودک‌آزاری از منچسترسیتی غرامت می‌گیرند

قربانیان کودک‌آزاری از منچسترسیتی غرامت می‌گیرند

به گزارش قائم آنلاین، شبکه ESPN اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده که به  قربانیان کودک‌آزاری مربی جوانان سابق این باشگاه غرامت پرداخت خواهد کرد. این غرامت به کسانی تعلق خواهد گرفت که توسط بری بنل، مربی سابق جوانان باشگاه منچسترسیتی مورد آزار قرار گرفته‌اند. بری بنل در سال ۲۰۱۸ و پس از افشای کودک‌آزاری‌هایش

به گزارش قائم آنلاین، شبکه ESPN اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده که به  قربانیان کودک‌آزاری مربی جوانان سابق این باشگاه غرامت پرداخت خواهد کرد. این غرامت به کسانی تعلق خواهد گرفت که توسط بری بنل، مربی سابق جوانان باشگاه منچسترسیتی مورد آزار قرار گرفته‌اند. بری بنل در سال ۲۰۱۸ و پس از افشای کودک‌آزاری‌هایش به ۳۰ سال زندان محکوم شده و در حال حاضر دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.

باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد علاوه بر این، تحقیقات مستقل این باشگاه به کشف ادعاهای جدی درباره کودک‌آزاری یک مربی دیگر رده‌های سنی باشگاه، جان بروم در رده‌ نوجوانان منجر شده و قربانیان این پرونده نیز مشمول دریافت غرامت از سوی باشگاه سیتی خواهند بود. جان بروم که از سال ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۱ به عنوان مربی رده سنی نوجوانان برای منچسترسیتی کار کرده بود در سال ۲۰۱۰ درگذشته است.

باشگاه سیتی جزئیات مالی این برنامه پرداخت غرامت را روشن نکرده اما رسانه‌های انگلیسی از جمله بی بی سی گزارش دادند که منچسترسیتی قصد دارد میلیونها پوند به قربانیان این پرونده‌ها پرداخت کند.

قربانیان جدی‌ترین آزارها غرامت‌هایی چند صد هزار پوندی دریافت خواهند کرد اما کسانی که هدف آزار جنسی قرار نگرفته‌اند و شدت آزار و اذیت‌شان از طرف دادگاه خفیف ارزیابی شده با عذرخواهی رسمی یکی از مدیران ارشد باشگاه روبرو خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + پنج =