کد خبر : 145176
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
-

برگزاری ۲۲ نمایشگاه صنایع دستی از ۲۷ اسفندماه در مازندران

برگزاری ۲۲ نمایشگاه صنایع دستی از ۲۷ اسفندماه در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سیف‌الله فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی با مشارکت ۲۵ استان در پارک ملل ساری در حال برگزاری است. وی افزود: این نمایشگاه که از روز گذشته ۲۱ اسفندماه با ظرفیت ۱۰۰ غرفه آغاز به کار کرده است تا ۲۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان

به گزارش قائم آنلاین، سیف‌الله فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی با مشارکت ۲۵ استان در پارک ملل ساری در حال برگزاری است.

وی افزود: این نمایشگاه که از روز گذشته ۲۱ اسفندماه با ظرفیت ۱۰۰ غرفه آغاز به کار کرده است تا ۲۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان به صنایع دستی کشور می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: در ایام نوروز نیز در هر ۲۲ شهر مازندران، نمایشگاه‌های صنایع دستی برگزار خواهد شد.

فرزانه بیان کرد: از ۲۷ اسفند سال‌جاری الی ۱۶ فرورین سال ۹۸ نمایشگاه‌های صنایع دستی در تمامی شهرهای مازندران در سه سطح ملی، منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: طی این ایام، پنج نمایشگاه صنایع دستی ملی، چهار نمایشگاه منطقه‌ای و ۱۳ نمایشگاه استانی در شهرهای استان برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + چهارده =