کد خبر : 145194
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
-

باید در گام دوم انقلاب ضعف‌ها را برطرف کرد

باید در گام دوم انقلاب ضعف‌ها را برطرف کرد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حمید حسن زاده دوشنبه شب در اجلاس شهرستانی نماز اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به موارد مطرح شده در آن باید چراغ راه همه مسئولان قرار گیرد و این بیانیه مورد توجه همگان باشد. وی ادامه داد: یکی از موضوعات اصلی در بیانیه گام دوم انقلاب، فرهنگ

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حمید حسن زاده دوشنبه شب در اجلاس شهرستانی نماز اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به موارد مطرح شده در آن باید چراغ راه همه مسئولان قرار گیرد و این بیانیه مورد توجه همگان باشد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات اصلی در بیانیه گام دوم انقلاب، فرهنگ و عمل به واجبات الهی است.

حجت‌الاسلام حسن زاده اضافه کرد: اگر در مسجدی در میاندوآب نماز جماعت اقامه نمی‌شود به دلیل اختلافات هیئت امنایی است.

امام جمعه میاندوآب افزود: در حال حاضر در چند اداره در میاندوآب نماز جماعت اقامه نمی‌شود که آن هم به دلیل مخالفت مدیران کل هست.

حجت‌الاسلام حسن زاده گفت: در میاندوآب ۱۳۵ روحانی به رسالت خود برای اقامه نماز جماعت در مساجد و مدارس میاندوآب عمل می‌کنند که اکنون در ۳۳ اداره دولتی، ۴۸ مسجد شهر و ۱۶۹ مدرسه نماز جماعت اقامه می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی نیز در این اجلاس اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش مهمی در ترویج اقامه نماز دارد.

علی برزگر افزود: یکی از مدیران کلی که امام جمعه میاندوآب اشاره کرد، تغییر یافت و آن مدیر قبلی حسرت این را داشت که ای کاش برای نماز بیشتر تلاش می‌کرد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون ۲۵۰ نفر نیروی افتخاری از آموزش و پرورش و سپاه در سطح استان برای اقامه نماز تلاش می‌کنند که تمرکز این ستاد بیشتر در مورد نوجوانان، جوانان، دانشگاه‌ها و مدارس است.

برزگر اظهار داشت: در ایام عید نوروز نیز ۱۰۰ نفر به صورت افتخاری به عنوان راهنمای مسافران نوروزی در زمینه اقامه نماز در استان فعالیت خواهند کرد. ‌

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − پنج =