کد خبر : 145133
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
-

افتخار بزرگ دیگر برای بیرانوند و پرسپولیسی ها در آستانه بازی با السد ؛ ” بیرو ” روی ابرها !

افتخار بزرگ دیگر برای بیرانوند و پرسپولیسی ها در آستانه بازی با السد ؛ ” بیرو ” روی ابرها !

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا بیرانوند به انتخاب مخاطبان برنامه حالا خورشید محبوب ترین و مفقترین چهره سال ۹۷ ایران شد. بدون شک باید گفت که سال ۹۷ ، سال علیرضا بیرانوند بود… از درخشش در جام جهانی به ویژه دیدار برابر پرتغال و واکنش عالی مقابل پنالتی کریستیانو رونالدو بگیر تا درخشش در پرسپولیس

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا بیرانوند به انتخاب مخاطبان برنامه حالا خورشید محبوب ترین و مفقترین چهره سال ۹۷ ایران شد.

بدون شک باید گفت که سال ۹۷ ، سال علیرضا بیرانوند بود… از درخشش در جام جهانی به ویژه دیدار برابر پرتغال و واکنش عالی مقابل پنالتی کریستیانو رونالدو بگیر تا درخشش در پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و البته حضور فوق العاده در جام ملت های آسیا !

حالا پس از آنکه در برنامه ۹۰ دوشنبه شب او به عنوان برترین بازیکن ایران انتخاب شد ، امروز در برنامه حالا خورشید از شبکه سه سیما به عنوان محبوب ترین و موفقترین چهره سال ۹۷ معرفی شد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس که چندی پیش به عنوان برترین چهره ورزشی برنامه حالا خورشید در سال ٩٧ به انتخاب مخاطبان این برنامه انتخاب شده بود ، امروز سه شنبه  به عنوان محبوب ترین و موفق ترین چهره در بین تمامی عرصه ها در سال ۹۷ معرفی شد.

این نظر سنجی از بین سه چهره برتر سال ۹۷ بود که پیش از این هر کدام طی فرآیند حدود یک هفته ای در قسمت ورزشی علیرضا بیرانوند ، در بخش  سینما ، جواد عزتی ودر عرصه  موسیقی حجت اشرف زاده با رای مردمی انتخاب شده بودند.

در نهایت پس از انتخاب این سه چهره ، در نظر سنجی مجدد از بین این چهره ها ، علیرضا بیرانوند به عنوان محبوب ترین و موفق ترین چهره در کل چهره های محبوب ایران انتخاب شد تا افتخار بزرگ دیگری برای او و پرسپولیسی ها در آستانه دیدار حساس مقابل السد قطر رقم خورده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =