کد خبر : 145056
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
-

کشته شدن شماری زیادی از داعشی ها به دست نیروهای قسد

کشته شدن شماری زیادی از داعشی ها به دست نیروهای قسد

به گزارش قائم آنلاین، منابع وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کردند که شمار زیادی از داعشی ها در الباغوز در شرق سوریه کشته اند. این در حالی است که قبلاً منابع وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک از پیشرفت اندکی که در جنگ ضد تکفیری‌ها به دست آورده‌اند سخن گفته بودند. نیروهای سوریه دموکراتیک با

به گزارش قائم آنلاین، منابع وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کردند که شمار زیادی از داعشی ها در الباغوز در شرق سوریه کشته اند.

این در حالی است که قبلاً منابع وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک از پیشرفت اندکی که در جنگ ضد تکفیری‌ها به دست آورده‌اند سخن گفته بودند.

نیروهای سوریه دموکراتیک با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بودند: نیروهای قسد در برابر تک تیراندازان و مین‌های کارگذاشته شده از سوی داعش پیشرفت چندانی نداشته‌اند. ما خواهان اتمام مأموریت با حداقل تلفات هستیم. عملیات با حمایت هوایی ائتلاف ادامه دارد.

این در حالی است که «مصطفی بالی» رئیس دفتر رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک روز یکشنبه اعلام کرد که در حملات هوایی این نیروها به مناطق تحت اِشغال داعش در منطقه الباغوز – در نزدیکی مرز سوریه و عراق- انبارهای تسلیحات داعش هدف قرار گرفتند.

بالی در یک پست توئیتری نوشت که این حملات هوایی ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 16 =