کد خبر : 144995
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
-

تشدید گشت‌های نظارتی بازار در مازندران

تشدید گشت‌های نظارتی بازار در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، یدالله ملکی طی گفت‌وگویی از تشدید گشت‌های بازرسی در بازار در ایام پایانی سال خبر داد. وی افزود: به‌دلیل افزایش تقاضای مردم جهت خرید مایحتاج شب عید و جلوگیری از سوء استفاده فرصت طلبان و تنظیم بازار گشت‌های مشترک بازرسی با شدت بیشتری در سطح بازار در سراسر استان در حال

به گزارش قائم آنلاین، یدالله ملکی طی گفت‌وگویی از تشدید گشت‌های بازرسی در بازار در ایام پایانی سال خبر داد.

وی افزود: به‌دلیل افزایش تقاضای مردم جهت خرید مایحتاج شب عید و جلوگیری از سوء استفاده فرصت طلبان و تنظیم بازار گشت‌های مشترک بازرسی با شدت بیشتری در سطح بازار در سراسر استان در حال انجام است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی در معیت روسای شعب تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی و اماکن پر تردد بازرسی به عمل آورده و در صورت مشاهده تخلف در محل وقوع آن با واحد صنفی متخلف برخورد می‌شود.

ملکی بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در بخش کالا و خدمات ۹۳۱ فقره، در بخش بهداشت و درمان ۱۳۵ فقره و در بخش قاچاق کالا و ارز ۱۰۴ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی از شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیر صنفی مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا ۱۲۴ اعلام تا برخورد لازم صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =