کد خبر : 144857
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
-

ایران ورزشی مدعی شد: تحقیق حراست وزارت ورزش درباره رابطه دو ملی پوش معروف در پارتی شبانه با دختران بی حجاب!

ایران ورزشی مدعی شد: تحقیق حراست وزارت ورزش درباره رابطه دو ملی پوش معروف در پارتی شبانه با دختران بی حجاب!

به گزارش قائم آنلاین، از آنجایی که هنوز برای مسوولان کمیته اخلاق ارتباط این دو ملی پوش با دو خواهر قطعی نشده است، بررسی‌ها ادامه دارد. ایران ورزشی ، درباره پرونده حاشیه ساز دو ستاره لژیونر تیم ملی مدعی شد: چند روز پس از آنکه تصاویر  دو بازیکن تیم ملی و سابق پرسپولیس به همراه

به گزارش قائم آنلاین، از آنجایی که هنوز برای مسوولان کمیته اخلاق ارتباط این دو ملی پوش با دو خواهر قطعی نشده است، بررسی‌ها ادامه دارد.

ایران ورزشی ، درباره پرونده حاشیه ساز دو ستاره لژیونر تیم ملی مدعی شد:

چند روز پس از آنکه تصاویر  دو بازیکن تیم ملی و سابق پرسپولیس به همراه تصاویری از دو خواهر در فضای مجازی منتشر شد و به یکی از سوژه‌های این رشته تبدیل شد، حراست وزارت ورزش وارد ماجرا شد و از فدراسیون فوتبال خواست به این موضوع رسیدگی کند.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز پرونده‌ای برای رسیدگی به این موضوع باز کرد و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی را مورد بررسی قرار داد تا ابهاماتی که در مورد ارتباط این دو ستاره تیم ملی با دو خواهر به وجود آمده بود را رسیدگی کند.

ظاهرا از آنجایی که هنوز برای مسوولان کمیته اخلاق ارتباط این دو ملی پوش با دو خواهر قطعی نشده است، بررسی‌ها ادامه دارد. با این حال در صورتی که این ارتباط قطعی شود محرومیت در انتظار دو بازیکن ملی پوش خواهد بود.

مسوولان حراست وزارت ورزش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تاکید کرده‌اند تا رسیدن به نتیجه نهایی این پرونده را پیگیری کنند و در صورت مسجل شدن ارتباط، با این دو بازیکن به شدت برخورد شود. در صورت مسجل شدن این ارتباط این دو بازیکن از همراهی تیم ملی محروم خواهند شد.

ایران ورزشی

پی نوشت: گفتنی است به جز روزنامه ایران ورزشی ، برخی از خبرگزاری ها هم ،  نام این دو ملی پوش را منتشر کرده اند ، اما از آنجا که هنوز پرونده این دو ستاره تیم ملی منتج به حکمی نشده است ، خبرگزاری پارس فوتبال از انتشار نام این دو ستاره معذور است !

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =