کد خبر : 144675
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
-

فاوره: عالی بازی کردیم و با شایستگی پیروز شدیم

فاوره: عالی بازی کردیم و با شایستگی پیروز شدیم

به گزارش قائم آنلاین، بوروسیا دورتموند دیروز در خانه خود، در حضور هواداران پرشور این تیم که برای اطمینان از پیروزی و تداوم صدرنشینی تیم‌شان به ورزشگاه خانگی زردپوشان آمده بودند موفق شد اشتوتگارت را با نتیجه ۳-۱ از پیش رو بردارد. ولی این بایرن مونیخ بود که با یک پیروزی پرگل که با نتیجه

به گزارش قائم آنلاین، بوروسیا دورتموند دیروز در خانه خود، در حضور هواداران پرشور این تیم که برای اطمینان از پیروزی و تداوم صدرنشینی تیم‌شان به ورزشگاه خانگی زردپوشان آمده بودند موفق شد اشتوتگارت را با نتیجه ۳-۱ از پیش رو بردارد. ولی این بایرن مونیخ بود که با یک پیروزی پرگل که با نتیجه ۶-۰ مقابل ولفسبورگ بدست آمد، بر خلاف انتظار دورتموندی‌ها موفق شد با تفاضل گل بهتر صدر جدول را از دست زنبورها در بیاورد.

لوسین فاوره سرمربی دورتموند که تیمش بعد از گذشت ۲۵ هفته از بوندس‌لیگا با ۵۷ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و در ۹ بازی باقی‌مانده رقابت تنگاتنگ و نفس‌‌گیری با بایرن مونیخ خواهد داشت، بعد از بازی دیروز به خبرنگاران گفت:” ما حاکم مطلق این بازی بودیم و درصد مالکیت توپ‌مان چیزی حدود ۷۵ درصد بود. این درصد مالکیت واقعا فوق‌العاده است”.

فاوره در ادامه گفت:” ما در نیمه اول موفق شدیم چند فرصت گلزنی خلق کنیم. بعد از آنکه گل اول را زدیم و ۱-۰ جلو افتادیم یک گل بی‌دلیل دریافت کردیم تا نتیجه مساوی شود. اما تیم ما خیلی خوب واکنش نشان داد چون بازیکنان ما با تمام وجود می‌خواستند برنده این بازی باشیم”.

سرمربی دورتموند در ادامه گفت:” این پیروزی برای ما خیلی مهم بود و با شایستگی بدست آمد. اشتوتگارت جلوی دروازه‌اش اتوبوس پارک کرده بود و پیدا کردن فضاهای خالی برای ما بسیار دشوار بود اما بعد از گلزنی‌های ما اشتوتگارت مجبور شد کمی از لاک دفاعی بیرون بیاید و این برای ما بهترین خبر بود”.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =