کد خبر : 144529
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
-

سکه از مرز ۴٫۵ میلیون تومان گذشت

سکه از مرز ۴٫۵ میلیون تومان گذشت

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا با اشاره به دور جدید تنش‌ها و نوسانات در بازار اظهار کرد: امروز مزنه‌ای به بازار اعلام نشده است و بازار تقریبا نیمه تعطیل است. وی افزود: قیمت‌های امروز بر اساس نرخ دیروز در معاملات محاسبه می‌شود و

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا با اشاره به دور جدید تنش‌ها و نوسانات در بازار اظهار کرد: امروز مزنه‌ای به بازار اعلام نشده است و بازار تقریبا نیمه تعطیل است.

وی افزود: قیمت‌های امروز بر اساس نرخ دیروز در معاملات محاسبه می‌شود و با اینکه مزنه‌ای وجود ندارد اما رو به بالا است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران بیان کرد: چون امروز تقریبا بازار معاملات نیمه تعطیل و مزنه‌ای وجود ندارد، مزنه با توجه به ورود دلالان به بازار، رو به بالا در حرکت است.

این فعال صنفی بازار طلا خاطرنشان کرد: قیمت غیر رسمی امروز بازار به ازای هر گرم طلا ۴۱۸ هزار تومان و هر مثقال طلا به یک‌میلیون و ۸۱۵ هزار تومان رسیده است.

نصیری قیمت سکه تمام را ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: قیمت نیم سکه دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و ربع سکه یک‌میلیون و ۶۷۰ هزار تومان است.

وی در پاسخ به این سوال که در این بازار توصیه شما به مشتریان جهت انجام معاملات چیست؛ عنوان کرد: آن‌هایی که واقعا نیازی به پول ندارند، از فروش طلا پرهیز کنند و گول این افزایش مقطعی را نخورند و این‌گونه سرمایه خود را از دست ندهند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران اضافه کرد: مردم گول این جهش مقطعی قیمت و روند رو به بالا را نخورند و دست نگه دارند و مطمئنا قیمت‌ها بالاتر خواهد رفت.

این فعال صنفی بازار طلا در مازندران متذکر شد: تمام قیمت‌های اجناس حال حاضر بازار بر حسب دلار سنجیده می‌شود و وقتی الان دلار در مرز ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان هم پیدا نمی‌شود؛ طلایی که از اونس جهانی پایین‌تر است، و بالطبع بالاتر خواهد رفت.

نصیری یادآور شد: به نظر می‌رسد افزایش قیمت دلار تا ۱۶ هزار تومان هم ادامه پیدا کند؛ مگر آنکه بانک مرکزی اقدام به تزریق دلار کند که این امر بعید بنظر می‌رسد چرا که نه دلار دارد که روانه بازار کند و اگر هم داشته باشد نمی‌تواند خزانه خود را خالی کند.

وی عدم مدیریت صحیح بازار ارز و تقسیم ناعادلانه ارز دولتی به تاجرنماها را دلیل اصلی وضعیت فعلی بازار نابسامان کشور عنوان کرد و گفت: سوء استفاده افرادی که از این ارزها بهره‌مند شدند و با اخذ ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی کالا خریدند و وارد کشور کردند اما با چندین برابر قیمت به مردم تحویل دادند موجب شد که آن‌ها از این آب گل آلود، به نفع خود ماهی بگیرند و سفره مردم را خالی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 12 =