کد خبر : 144539
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
-

اعزام ۶۰۰ نفر از میاندورود به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام ۶۰۰ نفر از میاندورود به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش قائم آنلاین، جعفر اصغری در آئین بدرقه کاروان راهیان نور به خبرنگار ما، گفت: ۶۰۰ نفر در قالب ۱۱ اتوبوس و تعدادی ماشین شخصی از میاندورود به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. وی بیان کرد: اردوی راهیان نور از اردوهای سیاحتی و زیارتی کشور است و پیوند دهنده نسل‌های اول و دوم

به گزارش قائم آنلاین، جعفر اصغری در آئین بدرقه کاروان راهیان نور به خبرنگار ما، گفت: ۶۰۰ نفر در قالب ۱۱ اتوبوس و تعدادی ماشین شخصی از میاندورود به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: اردوی راهیان نور از اردوهای سیاحتی و زیارتی کشور است و پیوند دهنده نسل‌های اول و دوم انقلاب با نسل های سوم و چهارم و بنا به تاکید مقام معظم رهبری، سنتی ستودنی و با برکت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خاطرنشان کرد: نقش بسیجیان در پاسداشت ارزش‌های انقلاب، سنگین‌تر از دوره بعد از انقلاب و دفاع مقدس است و باید تفکر بسیجی در جامعه اشاعه شود.

اصغری با بیان اینکه اردوهای راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان دارد، افزود: آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه‌ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات‌های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب جوانان و نوجوانان برای حضور در کاوران راهیان نور، افزود: راهیان نور، پیام رسانان و انتقال دهندگان واقعی ارزش‎های شهدا به نسل جوان و آیندگان انقلاب اسلامی بوده که در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن یکی از ابزارهای مقابله محسوب می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 2 =