کد خبر : 144356
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
-

قیمت آجیل شب عید اعلام شد

قیمت آجیل شب عید اعلام شد

به گزارش قائم آنلاین، مصطفی احمدی در گفت‌وگو ، با‌ اشاره به وضعیت قیمت آجیل در بازار شب عید تهران اظهار داشت: در حال حاضر قیمت انواع آجیل در بازار به ثبات رسیده و قیمت‌های تثبیت شده فعلی طی روزهای باقی مانده تا شب عید گران نخواهد شد. وی با تاکید بر اینکه مردم نباید

به گزارش قائم آنلاین، مصطفی احمدی در گفت‌وگو ، با‌ اشاره به وضعیت قیمت آجیل در بازار شب عید تهران اظهار داشت: در حال حاضر قیمت انواع آجیل در بازار به ثبات رسیده و قیمت‌های تثبیت شده فعلی طی روزهای باقی مانده تا شب عید گران نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید نگرانی بابت گران‌تر شدن قیمت آجیل در بازار شب عید داشته باشند، گفت: همانطور که بحث قیمت‌گذاری انواع آجیل را برای شب یلدا در نظر گرفته بودیم، برای بازار شب عید نیز قیمت‌های مصوب را مدنظر داریم و در نمایشگاه‌های بهاره نیز آجیل و خشکبار با قیمت مصوب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
رئیس‌اتحادیه آجیل و خشکبار تهران ادامه داد: بر همین اساس هر کیلو آجیل شو در محدوده ۶۵ تا ۱۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و هر کیلو آجیل چهار مغز نیز بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ هزار تومان نرخ گذاری شده است.
احمدی در پاسخ به این سؤال که آیا قیمت‌های اعلام شده تنها برای عرضه در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های بهاره است یا خیر، بیان کرد: این قیمت‌ها برای عرضه در نمایشگاه‌های بهاره است ولی قیمت عرضه آجیل در بازار نیز از قیمت‌های فوق مستثنی نیست.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =