کد خبر : 144315
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
-

تعجب مجری تلویزیون از پرویز پرستویی و بهنوش طباطبایی

تعجب مجری تلویزیون از پرویز پرستویی و بهنوش طباطبایی

به گزارش قائم آنلاین، سید مرتضی فاطمی مجری گفتگو جمشید مشایخی به انتقادات پرویز پرستویی و بهنوش طباطبایی واکنش نشان داد. او گفت:تعجب میکنم استاد پرویز پرستویی یا خانم بهنوش طباطبایی که خودشان در فیلم بهرام توکلی درباره جهان پهلوان تختی نقش آفرینی کردند چنین موضعگیری‌هایی دارند. فیلمی که به صراحت در آن مرگ تختی

به گزارش قائم آنلاین، سید مرتضی فاطمی مجری گفتگو جمشید مشایخی به انتقادات پرویز پرستویی و بهنوش طباطبایی واکنش نشان داد.

او گفت:تعجب میکنم استاد پرویز پرستویی یا خانم بهنوش طباطبایی که خودشان در فیلم بهرام توکلی درباره جهان پهلوان تختی نقش آفرینی کردند چنین موضعگیری‌هایی دارند. فیلمی که به صراحت در آن مرگ تختی را خودکشی اعلام کرد.

فارغ از اینکه با پایان بندی فیلم تختی موافق باشم یا مخالف، سوالم این است که وقتی خود سینما به این نتیجه رسیده است که جهان پهلوان تختی خودکشی کرده، چرا برخی وکیل مدافع شدند و با تابوسازی و قدیس‌سازی در برابر اسطوره‌ها مسیر پرسش‌گری درباره حقایق تلخ و شیرین تاریخی را میبندند و نسل جوان رو دعوت به محافظه‌کاری می‌کنند؟

جهان پهلوان تختی یکی از بزرگترین اسطوره های زندگی من است. مردمی، متواضع و تکرار ناشدنی. باور کنیم برای هر بزرگی پیش می‌آید که اشتباهات بزرگ هم داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + پنج =