کد خبر : 144203
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
-

۷۷ واحد مسکونی به مددجویان کردستانی کمیته امداد تحویل داده شد

۷۷ واحد مسکونی به مددجویان کردستانی کمیته امداد تحویل داده شد

به گزارش قائم آنلاین، محمدرسول شیخی زاده اظهارداشت: به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد ۷۷ واحد مسکونی به مددجویان تحویل و همچنین از ۱۴۰ طرح اشتغال بهره برداری شد. وی با بیان اینکه ۳۰ مورد از این واحدهای مسکونی روستایی و ۴۷ مورد نیز برای مددجویان شهری بوده است، افزود: برای این تعداد مسکن دو

به گزارش قائم آنلاین، محمدرسول شیخی زاده اظهارداشت: به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد ۷۷ واحد مسکونی به مددجویان تحویل و همچنین از ۱۴۰ طرح اشتغال بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه ۳۰ مورد از این واحدهای مسکونی روستایی و ۴۷ مورد نیز برای مددجویان شهری بوده است، افزود: برای این تعداد مسکن دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان در زمینه طرح‌های اشتغال افتتاح شده با بیان اینکه در هر شهرستان ۱۴ طرح برای مددجویان به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: برای این تعداد طرح اشتغال پنج میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

شیخی زاده در ادامه با اشاره به اینکه کمک به بهبود وضعیت معیشتی مددجویان و خدمات حمایتی جزو برنامه‌های این نهاد است، یادآور شد: اشتغال و مسکن دو سرفصل مهم از خدمات کمیته امداد است که با هدف کمک به خودکفایی و توانمندی خانوارهای تحت حمایت صورت می‌گیرد.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: هم اکنون ۵۸ هزار خانوار و حدود ۱۲ درصد از جمعیت این استان از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =