کد خبر : 144066
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
-

پیش‌بینی مراسم اعتکاف در ۳۰۰ مسجد مازندران

پیش‌بینی مراسم اعتکاف در ۳۰۰ مسجد مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام ناصر شکریان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از آغاز ثبت‌نام در مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان خبر داد. وی افزود: ثبت‌نام معتکفان به‌صورت حضوری در اداره تبلیغات اسلامی شهرها و یا مساجد سطح استان و از طریق مراجعه به سایت www.etekaf_maz.ir انجام می‌شود. مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام ناصر شکریان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از آغاز ثبت‌نام در مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان خبر داد.

وی افزود: ثبت‌نام معتکفان به‌صورت حضوری در اداره تبلیغات اسلامی شهرها و یا مساجد سطح استان و از طریق مراجعه به سایت www.etekaf_maz.ir انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم امسال مراسم اعتکاف در بیش از ۳۰۰ مسجد سطح استان برگزار شود، تصریح کرد: سال ۹۶ بیش از ۲۳ هزار نفر در مراسم اعتکاف مازندران حضور داشتند که امسال باتوجه به ایام نوروزی پیش‌بینی ما بیش از ۲۰هزار نفر است.

این مسئول با اعلام اینکه سخنرانان ویژه طی این مدت در جمع معتکفان استان حضور دارند، بیان کرد: همچنین بحث اعزام گروه‌های تبلیغی و روحانیون نیز در دستور کار قرار دارد.

شکریان در پایان گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال از ۲۹ اسفند ماه تا دوم فروردین ماه سال ۹۸ در مساجد مازندران برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 3 =