کد خبر : 143992
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۱۰
-

در لایو یک دقیقه ای چه گذشت ؟

در لایو یک دقیقه ای چه گذشت ؟

به گزارش قائم آنلاین، چهره اش شبیه یکی از بازیگران معروف سینما است و همین چهره خوب و عکس های به روز باعث شده تا تعداد فالوور های اینستاگرامش به ۳۷ هزار تا برسد. اما کری خوانی اش در فضای مجازی او را به پلیس امنیت کشاند. به چه جرمی دستگیر شدی؟ چند کاربر با

به گزارش قائم آنلاین، چهره اش شبیه یکی از بازیگران معروف سینما است و همین چهره خوب و عکس های به روز باعث شده تا تعداد فالوور های اینستاگرامش به ۳۷ هزار تا برسد. اما کری خوانی اش در فضای مجازی او را به پلیس امنیت کشاند. به چه جرمی دستگیر شدی؟

چند کاربر با آیدی ها و عکس های جعلی در اینستاگرام من فحش می گذاشتند. تعداد این فحاشی ها به قدری زیاد شد که تصمیم گرفتم جوابشان را بدهم. نمی شد جواب نداد. من هم یک لایو یک دقیقه ای گذاشتم و جواب آن ها را دادم. ولی همین آدم ها لایو مرا از روی اینستاگرامم برداشته و منتشر کردند.

چند فالوور داشتی؟

۳۷ هزار تا. البته الان صفحه ام را بسته ام. اما صفحه خوبی داشتم و حتی تبلیغات هم می گرفتم.

سابقه داری؟

بله. تا به حال ۱۲ بار دستگیر شده ام و سال های زیادی از ۲۷ سال عمرم را در زندان به سر برده ام. اما وقتی از زندان بیرون می آیم دوباره دوستان به سراغم می آیند و همه چیز مثل قبل می شود. چه بگویم که خود کرده را تدبیر نیست.

ازدواج نکردی؟

هر بار که خواستم بروم خواستگاری، اطرافیانم به سراغ خانواده دختر مورد نظر رفته و آنقدر بد مرا گفتند که آن ها جواب نه به من دادند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 1 =