کد خبر : 143938
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
-

یک روزنامه منتقد دولت پیش بینی کرد؛ شورش‌های اجتماعی در راه است!

یک روزنامه منتقد دولت پیش بینی کرد؛ شورش‌های اجتماعی در راه است!

به گزارش قائم آنلاین، مسئولان اصلی مشکلات کنونی نه تنها هیچ اراده‌ای برای آرام کردن اوضاع عمومی جامعه و کاهش مشکلات آن‌ها ندارند بلکه به صورت قابل تاملی تلاش می‌کنند نگرانی و اضطراب همچنان عنصر بارز زندگی جامعه ایرانی باشد! شاید با این تلقی که افزایش فشارها می‌تواند منجر به شورش‌های اجتماعی شود. بر اساس

به گزارش قائم آنلاین، مسئولان اصلی مشکلات کنونی نه تنها هیچ اراده‌ای برای آرام کردن اوضاع عمومی جامعه و کاهش مشکلات آن‌ها ندارند بلکه به صورت قابل تاملی تلاش می‌کنند نگرانی و اضطراب همچنان عنصر بارز زندگی جامعه ایرانی باشد! شاید با این تلقی که افزایش فشارها می‌تواند منجر به شورش‌های اجتماعی شود.

بر اساس دکترین فروپاشی تئوریسین‌های غربی از الگوها و آیتم‌هایی مشخص پیروی می‌کنند، یکی از آیتم‌های ثابت این دکترین را می‌توان اینگونه ساده‌نویسی کرد: «چنانچه اقتصاد و معیشت تنها منجر به اردوکشی بخش‌هایی از جامعه شود، می‌توان امیدوار بود که سایر اقشار مردمی نیز در پیروی از موج نارضایتی اقدام به تظاهرات خیابانی کرده و آرام آرام، انقلابی جدید در کشور مورد هدف شکل بگیرد؛ انقلابی که حاکمیت سیاسی قادر به کنترل و مدیریت آن نیست و ناچار است حتی نسبت به خواسته‌های اپوزیسیون داخلی و خارجی نیز انعطاف به خرج دهد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + یازده =