کد خبر : 143908
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
-

رفع تصرف یک قطعه زمین ساحلی ۲۵۰ میلیاردی در مازندران

رفع تصرف یک قطعه زمین ساحلی ۲۵۰ میلیاردی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علی قاسمی طی گفت‌وگویی از رفع تصرف و خلع ید یک قطعه زمین ساحلی با ارزش حدود ۲۵۰ میلیارد ریال در راستای حفظ حقوق بیت‌المال در شهرستان تنکابن خبر داد. وی افزود: این کار در راستای حفظحقوق بیت‌المال با خلع ید و قلع قمع یک قطعه زمین ساحلی به ارزش حدود

به گزارش قائم آنلاین، علی قاسمی طی گفت‌وگویی از رفع تصرف و خلع ید یک قطعه زمین ساحلی با ارزش حدود ۲۵۰ میلیارد ریال در راستای حفظ حقوق بیت‌المال در شهرستان تنکابن خبر داد.

وی افزود: این کار در راستای حفظحقوق بیت‌المال با خلع ید و قلع قمع یک قطعه زمین ساحلی به ارزش حدود ۲۵۰ میلیارد ریال با همکاری یگان حفاظت مازندران انجام شده است.


معاون املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون، ۸ هزار و ۱۶۹ متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان تنکابن رفع تصرف شده است؛ خاطرنشان کرد: عمده تصرفات در سال جاری به‌صورت ساخت بنا و دیوارکشی انجام شده است که با پیگیری حقوقی موضوع، منجر به صدور حکم رفع تصرف خلع ید شد.

قاسمی با عنوان این موضوع که اراضی آزاد شده که بیت‌المال محسوب می‌شود حسب دستور مقام قضایی تحویل امین اموال واحد حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان تنکابن شده است؛ متذکر شد: خلع ید و تخریب محدثات و قطعه زمین مزبور، موجبات خرسندی اهالی و همسایگان منطقه مذکور را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: براساس قانون، هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز، دخل و تصرف، تعرض و تجاوز بر اراضی دولتی جرم است و ماموران یگان حفاظت این اداره کل در صورت مشاهده چنین مواردی اقدام قانونی لازم را به عمل خواهند آورد.

معاون املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی مازندران بیان کرد: یگان حفاظت از اراضی اداره کل به صورت ۲۴ ساعته گشت زنی داشته و از اراضی دولتی محافظت و با افراد فرصت طلب و زیاده خواه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

قاسمی در پایان از شهروندان مازندرانی درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حریم راه و اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرقانونی، مراتب را به شماره تلفن ۳۳۳۷۵۱۹۱-۰۱۱ اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + چهار =