کد خبر : 143845
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
-

رفتار سولاری مانند زیدان است؛ پدرانه

رفتار سولاری مانند زیدان است؛ پدرانه

به گزارش قائم آنلاین، کاسمیرو که در سالهای اخیر تبدیل به بخش انکارناپذیری از موفقیت های رئال مادرید در لیگ قهرمانان شده و هنوز شکستی را با این تیم در مراحل حذفی این تورنمنت تجربه نکرده، به تشریح سرمربیان خود طی این سالهای حضور در رئال مادرید پرداخت. کاسمیرو در این رابطه گفت: “عادلانه نیست

به گزارش قائم آنلاین، کاسمیرو که در سالهای اخیر تبدیل به بخش انکارناپذیری از موفقیت های رئال مادرید در لیگ قهرمانان شده و هنوز شکستی را با این تیم در مراحل حذفی این تورنمنت تجربه نکرده، به تشریح سرمربیان خود طی این سالهای حضور در رئال مادرید پرداخت.

کاسمیرو در این رابطه گفت: “عادلانه نیست که من تنها نام یک سرمربی را بین این همه انتخاب کنم. ژوزه مورینیو، رافا بنیتس، کارلو آنچلوتی و … هر کدام ویژگی های خاص و مهم خودشان را داشتند.

زیدان رابطه بسیار نزدیکی با بازیکنان رئال مادرید بود و نگاه او مانند یک دوست و رابطه ما همانند پدر و فرزند بود که سانتیاگو سولاری نیز رفتاری مشابه زیدان دارد و با همه عادلانه برخورد می کند.”

کاسمیرو در مورد نتایج اخیر رئال مادرید گفت: “طبیعی است که یک تیم در طول فصل در برخی مقاطع افت را نیز تجربه کند اما ما به دنبال کسب موفقیت در ادامه فصل هستیم. حالا مهم ترین رقابت فصل یعنی لیگ قهرمانان در انتظار ماست و می دانیم که رقبای دشواری پیش رو خواهیم داشت. اگرچه رسیدن به این هدف دشوار است اما رئال مادرید می خواهد همه عناوین را فتح کند.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − سه =