کد خبر : 143881
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
-

حمایت گل گهر از وینکو؛ ماندنی است

حمایت گل گهر از وینکو؛ ماندنی است

به گزارش قائم آنلاین، با وجود امتیازات حساسی که تیم گل گهر در هفته های اخیر از دست داده کادر مدیریتی باشگاه با حمایت قاطع از وینکو از سرمربی تیم خواسته با آرامش و تمرکز روی مسایل فنی به کار ادامه دهد و درنهایت موجب صعود تیم به لیگ برتر شود. در هفته های اخیر

به گزارش قائم آنلاین، با وجود امتیازات حساسی که تیم گل گهر در هفته های اخیر از دست داده کادر مدیریتی باشگاه با حمایت قاطع از وینکو از سرمربی تیم خواسته با آرامش و تمرکز روی مسایل فنی به کار ادامه دهد و درنهایت موجب صعود تیم به لیگ برتر شود. در هفته های اخیر اما شایعات زیادی پیرامون تیم گل گهر بود مبنی بر اینکه باشگاه به دلیل هزینه های بالای تیمداری در لیگ برتر مایل به صعود نیست و وینکو به خاطر از دست دادن امتیازات حساس در هفته های اخیر از کار برکنار خواهد شد اما با اعلام باشگاه گل گهر تیم درادامه مسیر هم برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند و بگوویچ هم به کار خود ادامه خواهد داد. این تصمیم در پی نمایش های خوبی بوده که تیم در بازی های اخیر داشته، تیم وینکو با وجود از دست دادن امتیاز از نظر فنی توانسته بازی هایی را به نمایش بگذارد که اعضای هیات مدیره باشگاه مجاب به حمایت قاطع از سرمربی تیم شوند.

 

تیم گل گهر در حال حاضر با ۴۳ امتیاز از ۲۳ بازی در صدر جدول قرار دارد و در حالی شاهین شهرداری بوشهر با یک امتیاز کمتر در تعیقب گل گهر است که یک بازی بیشتر انجام داده است و همان طور که بدان اشاره شد گل گهر بیشترین بخت را برای قهرمانی دراین فصل از بازی ها دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =