کد خبر : 143809
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۵۵
-

بررسی واکنش ها به ادعاهای سه کشور عربستان، امارات و بحرین، علیه ایران

بررسی واکنش ها به ادعاهای سه کشور عربستان، امارات و بحرین، علیه ایران

به گزارش قائم آنلاین، در این قسمت از برنامه «هشتگ» به موضوع خصومت عربستان و امارات و بحرین علیه ایران و ادعاهای واهی وزرای این سه کشور و واکنش فضای مجازی دنیای عرب، پرداخته می شود. بر اساس این برنامه، پیش از این نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ویدئویی را در صفحه شخصی‌اش در سایت «یوتیوب» منتشر

به گزارش قائم آنلاین، در این قسمت از برنامه «هشتگ» به موضوع خصومت عربستان و امارات و بحرین علیه ایران و ادعاهای واهی وزرای این سه کشور و واکنش فضای مجازی دنیای عرب، پرداخته می شود. بر اساس این برنامه، پیش از این نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ویدئویی را در صفحه شخصی‌اش در سایت «یوتیوب» منتشر کرده که نشان می‌دهد وزرای عربستان سعودی و بحرین در نشستی پشت درهای بسته در ورشو، مقابله با ایران را اولویت نخست منطقه توصیف کرده‌اند.

محاکمه زنان دربند در زندان های عربستان و تظاهرات مردمی در سودان و الجزایر از موضوعات مهم و پرتکرار دیگری است که در فضای مجازی دنیای عرب مورد توجه بوده و در این برنامه تشریح می شود.

در این برنامه بدان توجه داده می شود که «صادق المهدی» رهبر حزب امت سودان که حزب اصلی مخالف دولت است، خواستار کناره گیری عمر البشیر، رئیس جمهوری این کشور و مذاکره برای فرایند انتقال قدرت شده است.

تهیه کننده برنامه «هشتگ» محمد معین مقامی است. این برنامه با اجرای محمد العامری امشب ساعت ۲۰ به وقت تهران پخش می شود. همچنین تکرار آن نیز ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه امشب و ساعت ۱۴ روز سه شنبه، پانزدهم اسفند ماه، است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 20 =