کد خبر : 143803
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۴۰
-

انگلیس یکی از طرف‌های اصلی در به بن بست رسیدن توافق سوئد است

انگلیس یکی از طرف‌های اصلی در به بن بست رسیدن توافق سوئد است

به گزارش قائم آنلاین، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن آنگونه که به نظر می‌رسد نماینده انگلیس است نه سازمان ملل. عبدالسلام در واکنش به اظهارات «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس درباره توافق سوئد پیرامون الحدیده و عقب نشینی انصارالله از این بندر

به گزارش قائم آنلاین، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن آنگونه که به نظر می‌رسد نماینده انگلیس است نه سازمان ملل.

عبدالسلام در واکنش به اظهارات «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس درباره توافق سوئد پیرامون الحدیده و عقب نشینی انصارالله از این بندر گفت: اظهارات انگلیس برای ما عجیب نیست چرا که این کشور با متجاوزان است و بارها این امر را اعلام کرده و به آن اعتراف کرده است. در توافق سوئد هیچ اشاره‌ای به حضور جهات بی طرف چه در بندر الحدیده یا غیر آن اشاره‌ای نشده است.

سخنگوی انصارالله تاکید کرد: پذیرش نقش نظارتی سازمان ملل در بندر الحدیده توسط ما به منظور پایان دادن به بهانه جویی های طرف مقابل و نه تسلیم آن به متجاوزان صورت گرفت.

وی افزود: کسانی که با توافق استکهلم مخالفت می‌کنند ائتلاف متجاوز علیه یمن است و انگلیس یکی از طرف‌های اصلی در به بن بست رسیدن این توافق است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =