کد خبر : 143731
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
-

۲ هزار زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری می‌شوند

۲ هزار زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری می‌شوند

به گزارش قائم آنلاین، سیدیونس حسینی عالمی در بازدید از زندان مرکزی ساری، اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و ۲۲ بهمن جمع زیادی از محکومان که تا تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ محکومیت آنان قطعیت یافته و واجد شرایط استفاده از عفو یا تخفیف مجازات تشخیص داده

به گزارش قائم آنلاین، سیدیونس حسینی عالمی در بازدید از زندان مرکزی ساری، اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و ۲۲ بهمن جمع زیادی از محکومان که تا تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ محکومیت آنان قطعیت یافته و واجد شرایط استفاده از عفو یا تخفیف مجازات تشخیص داده شده‌اند با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: افرادی که مشمول عفو شدند تا ۱۵ اسفند ماه امسال تعیین تکلیف و به آنها ابلاغ می‌شوند.

دادستان مرکز مازندران افزود: باتوجه به تعداد زیاد زندانیان در زندان مرکزی ساری، بند نسوان و اردوگاه مرکزیت ساری طبیعی است که این پروسه زمان‌بر خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد زندانیان مشمول عفو در دست نداریم چرا که تا فردا نهایی می‌شود، اضافه کرد: براساس اعلام تا ۲ هزار نفر مشمول عفو می‌شوند که اعم از جرائم مختلف عمومی، دادگاه انقلاب، موادمخدر و سایر جرایم است.

حسینی عالمی بیان کرد: باتوجه به دستورالعمل رئیس قوه قضاییه امسال مشمولانی بیشتری نسبت به سال گذشته از عفو برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در زندان مرکزی ساری مشمول عفو شدند که تا ۱۵ اسفند ادامه خواهد داشت.

دادستان مرکز مازندران یادآور شد: در بازدید حدود یک ساعته که از زندان مرکزی ساری داشتم بیش از ۲۰ نامه به دست ما رسید که بیشتر درخواست‌ها شامل آزادی، مرخصی و تخفیف مجازات بود است.

حسینی عالمی درباره بحث اختلاس بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی، گفت: به مسئولان اعلام کردیم راسا اقدام کنند اگر تخلف مدیران ثابت شود در این زمینه به‌صورت جدی با آنها برخورد می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =