کد خبر : 143748
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
-

تونچی: ایران همیشه دروازه‌بان‌های درخشانی داشته

تونچی: ایران همیشه دروازه‌بان‌های درخشانی داشته

به گزارش قائم آنلاین، تونچی مردولیاس مربی کروات دروازه‌بان‌های تیم امید در خصوص آخرین وضعیت دروازه‌بان‌های این تیم گفت: همانطور که می‌دانید گزینه‌های زیادی را در این مدت مورد آزمایش قرار دادیم و حالا در این اردو برای انتخاب نفرات نهایی تلاش می‌کنیم. من باور دارم که همه این دروازه‌بان‌ها توانایی و شایستگی‌های فوق‌العاده‌ای دارند

به گزارش قائم آنلاین، تونچی مردولیاس مربی کروات دروازه‌بان‌های تیم امید در خصوص آخرین وضعیت دروازه‌بان‌های این تیم گفت: همانطور که می‌دانید گزینه‌های زیادی را در این مدت مورد آزمایش قرار دادیم و حالا در این اردو برای انتخاب نفرات نهایی تلاش می‌کنیم. من باور دارم که همه این دروازه‌بان‌ها توانایی و شایستگی‌های فوق‌العاده‌ای دارند که به خوبی نشان خواهند داد.

تونچی اضافه کرد: دروازه‌بان‌های جوان و با انگیزه‌ای که در این اردوها به تیم امید دعوت شدند نشان داده‌اند می‌توانند روزهای درخشانی داشته باشند و آینده دروازه‌بانی فوتبال ایران را تضمین کنند. این نفرات هرکدام شایستگی‌های خاص خودشان را دارند اما ما بهترین‌ها را برای حضور در مسابقات انتخاب می‌کنیم. فوتبال ایران همواره دروازه‌بان‌های خوب و با استعدادی داشته است. تجربه من در این سال‌ها حکایت از این حقیقت دارد که همیشه دروازه‌بان‌های مطمئن و قابل اعتمادی در فوتبال ایران ظهور می‌کنند.

وی در خصوص حضور دروازه‌بان ایرانی باشگاه گالاتاسرای ترکیه در اردوی قبلی تیم امید اظهار داشت: ما تمامی گزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار دادیم و باید بگویم در حال حاضر دروازه‌بان‌های حاضر در لیگ ایران شرایط بهتری دارند. هرچند حضور آنها در ترکیب تیم‌های‌شان می تواند به ما بیشتر کمک کند اما در این مدت هم تلاش کردیم به سطح آمادگی مطلوب برسند. در بازی های تدارکاتی تلاش کردیم به آنها فرصت بدهیم و آنها هم از این فرصت به خوبی استفاده کردند. به هر ترتیب اینطور نیست که دروازه‌بان ایرانی شاغل در ترکیه را فراموش کرده باشیم، شاید او هم در فرصت‌های بعدی مجددا به تیم دعوت شود اما فعلاً اولویت ما نفرات حاضر در همین اردوست که روی آنها با تمرکز کار می‌کنیم. به عقیده من رقابت خوبی بین بچه‌ها ایجاد شده و همه آنها می خواهند شایستگی خودشان را برای ایستادن درون دروازه نشان بدهند.

تونچی در پایان گفت: مسابقات تیم امید در این مرحله بسیار سخت و فشرده است. می‌دانیم که در این شرایط باید ۳ دروازه‌بان مطمئن و آماده در اختیار داشته باشیم. فکر می‌کنم از این نظر هیچ مشکلی نخواهیم داشت و در خط دروازه با اتوطمینان خاطر و اعتماد بنفس بدون نگرانی عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =