کد خبر : 143729
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
-

توزیع بذر‌های استاندارد در بین شالیکاران

توزیع بذر‌های استاندارد در بین شالیکاران

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم قربان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این بذر‌ها تحت نظر کارشناسان کشاورزی در زمین‌های منتخب کشت می‌شوند و با هدف افزایش تولید محصول در بسته بندی‌های مخصوص در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرند. وی با بیان اینکه استقبال شالیکاران مازندران از دریافت بذر‌های اصلاح شده به دلیل عملکرد

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم قربان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این بذر‌ها تحت نظر کارشناسان کشاورزی در زمین‌های منتخب کشت می‌شوند و با هدف افزایش تولید محصول در بسته بندی‌های مخصوص در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه استقبال شالیکاران مازندران از دریافت بذر‌های اصلاح شده به دلیل عملکرد مناسب و اطمینان خاطر آن‌ها از کیفیت محصول هر سال در حال افزایش است، افزود: ۷۰۰ تن بذر اصلاح شده برنج که گواهی‌های لازم از سوی موسسات تحقیقاتی را دریافت امسال در اختیار شالیکاران مازندرانی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره برنج سازمان جهاد کشاورزی مازندران در خصوص آخرین وضعیت کشت برنج در استان گفت: از مجموع ۲۱۰ هزار شالیزار استان تاکنون ۸۰ هزار هکتار شخم شیار شده است.

قربان نژاد با بیان اینکه برخی شالیکاران نیز خزانه برنج را هم آماده کردند، از این افراد خواست خزانه برنج را با کود‌های مرغی و دامی غنی‌تر و متناسب با گرم شدن هوا بذرپاشی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 17 =