کد خبر : 143568
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
-

وودوارد چاره‌ای ندارد، سولسشر باید دائمی شود

وودوارد چاره‌ای ندارد، سولسشر باید دائمی شود

به گزارش قائم آنلاین، ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد و کارشناس فوتبال انگلیس معتقد است عملکرد اوله گنار سولسشر، همبازی سابق او، به عنوان سرمربی یونایتد آنقدر عالی بوده که مالک باشگاه، اد وودوارد، باید شک و تردید را کنار گذاشته و او را هر چه سریعتر به عنوان سرمربی دائمی تیم منصوب کند. سولسشر

به گزارش قائم آنلاین، ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد و کارشناس فوتبال انگلیس معتقد است عملکرد اوله گنار سولسشر، همبازی سابق او، به عنوان سرمربی یونایتد آنقدر عالی بوده که مالک باشگاه، اد وودوارد، باید شک و تردید را کنار گذاشته و او را هر چه سریعتر به عنوان سرمربی دائمی تیم منصوب کند. سولسشر از زمان نشستن روی سکوی هدایت منچستریونایتد تا کنون در لیگ برتر ۱۲ بازی انجام داده و ۱۰ پیروزی بدست آورده است.

فردیناند در پاسخ به سوالی درباره اینکه به نظر او اد وودوارد در تابستان پیش رو برای انتخاب سرمربی یونایتد چه خواهد کرد گفت:” وودوارد حتما سولسشر را سرمربی خواهد کرد. چون به جز این کار دیگری نمی‌تواند بکند. اوله کاری کرده که هیچکس نمی‌تواند به او نه بگوید. در واقع اوله خودش را به وودوارد تحمیل کرده”.

فردیناند اعتراف می‌کند که وقتی سولسشر برای اولین بار روی نیمکت یونایتد نشسته او امید چندانی به موفقیتش نداشته. فردیناند در این باره گفت:” وقتی اوله به تیم آمد من معتقد نبودم که او بهترین سرمربی دنیا است ولی فکر هم نمی‌کردم که سرمربی خیلی بدی می‌شود. من معتقد بودم سولسشر تیم را می‌شناسد و می‌تواند اوضاع را سر و سامانی بدهد”.

ریو فردیناند در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:” ولی اصلا انتظار نداشتم اوله اینقدر عالی کار کند. شک ندارم وودوارد هم چنین انتظاری نداشته. سولسشر از انتظار همه فراتر عمل کرد. او کاری کرد که حالا نه گفتن به سرمربی‌گری دائم او برای همه غیرممکن شده است”.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =