کد خبر : 143530
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۰۵
-

الزورا ناراحتی اش را در اصفهان می شوید؟

الزورا ناراحتی اش را در اصفهان می شوید؟

به گزارش قائم آنلاین، الزورا تنها نماینده عراق در لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم در این فصل از رقابت ها نتایج خوبی را به دست نیاورده و در حال حاضر در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد. این موضوع باعث شده تا هواداران این تیم عراقی روزهای خوبی را سپری نکنند، از همین

به گزارش قائم آنلاین، الزورا تنها نماینده عراق در لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم در این فصل از رقابت ها نتایج خوبی را به دست نیاورده و در حال حاضر در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد. این موضوع باعث شده تا هواداران این تیم عراقی روزهای خوبی را سپری نکنند، از همین روز سایت استاد الدوحه امروز در گزارشی تیتر زد” الزورا ناراحتی اش را در اصفهان می شوید”. هواداران تیم الزورا امیدوار هستند تنها نماینده شان در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بتواند در برابر ذوب آهن ایران که توانسته الکویت و الغرافه را در مرحله پلی آف حذف کند نتیجه خوبی بگیرد.  هواداران الزورا روزهای سختی را همراه این تیم گذراندند و حتی این باشگاه برای رسیدن به شرایط خوب حکیم شاکر مربی سابق تیم ملی عراق را جانشین ایوب اودیشو کردند.

بازی تیم های ذوب آهن ایران و الزورا عراق فردا دوشنبه و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد. ذوب آهن ایران با وجود عدم کسب نتایج خوبی در لیگ برتر اما در دو بازی آسیایی در مرحله پلی آف نشان داد می تواند در لیگ قهرمانان تیمی متفاوت باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + هفده =