کد خبر : 143412
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
-

واکنش کاربران توییتر مازندران به انتقال آب خزر+تصاویر

واکنش کاربران توییتر مازندران به انتقال آب خزر+تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، زمزمه‌های انتقال آب دریای خزر به بخش‌های مرکزی ایران حدود ۸ سال است که مطرح شده. آخرین بار پاییز امسال بود که حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان اعلام کرد که دولت آمادگی لازم برای انتقال آب دریای خزر را دارد. مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست نیز اظهار کردند که این موضوع

به گزارش قائم آنلاین، زمزمه‌های انتقال آب دریای خزر به بخش‌های مرکزی ایران حدود ۸ سال است که مطرح شده. آخرین بار پاییز امسال بود که حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان اعلام کرد که دولت آمادگی لازم برای انتقال آب دریای خزر را دارد. مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست نیز اظهار کردند که این موضوع با رعایت ضوابط زیست محیطی اشکالی ندارد، اما طرح انتقال آب خزر مخالفانی نیز دارد معاون برکنار شده محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست می‌گوید: به جای استفاده از روش‌های گران قیمت این پروژه و آسیب‌های زیست محیطی به دریای خزر، مصرف آب در بخش‌های مختلف را مدیریت کنیم.

انتقال آب دریای خزر واکنش های فراوانی در فضای مجازی به همراه داشت. کاربران توییتر مازندران هم با نه_ به_ انتقال_ آب_ دریای_ خزر به این طرح واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آن ها را مشاهده می‌کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 2 =