کد خبر : 143461
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
-

رونمایی شفر از مثلث جدید و مرگبار استقلال مقابل الدحیل

رونمایی شفر از مثلث جدید و مرگبار استقلال مقابل الدحیل

به گزارش قائم آنلاین، آسیب دیدگی صیادمنش باعث می شود که شفر به دنبال رونمایی از مثلث جدید خود در خط حمله باشد. استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی در اتفاقی بی سابقه و تاریخی با سه بازیکن سیاه پوست قرارداد امضا کرد. خرید نخست آبی پوشان ایسما بود؛ بازیکنی سیاه پوست پرتغالی که

به گزارش قائم آنلاین، آسیب دیدگی صیادمنش باعث می شود که شفر به دنبال رونمایی از مثلث جدید خود در خط حمله باشد.

استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی در اتفاقی بی سابقه و تاریخی با سه بازیکن سیاه پوست قرارداد امضا کرد.

خرید نخست آبی پوشان ایسما بود؛ بازیکنی سیاه پوست پرتغالی که به خاطر اضافه وزن در ترکیب اصلی قرار نمی گیرد اما در چند دقیقه ای که به میدان رفته توانایی خود را ثابت کرده و نشان داده که چه بازیکن بزرگ و فرصت طلبی است.

مهاجمان استقلال در نیم فصل نخست به هر اندازه در زدن گل ناکام بودند در نیم فصل دوم زهردار و فرصت طلب نشان می دهد تا جایکه تیم آبی پوشان در ۵ دیدار خود در نیم فصل دوم توانسته ۱۲ گل به ثمر رساند.

بهترین خرید استقلال تا الان پاتوسی بوده که در همه دیدارهای که به میدان رفته بهترین بازیکن تیمش بوده و موفق به گلزنی شده است. پای منشا هم به گلزنی باز شد و در دیدار برابر فولاد خوزستان هم موفق به گلزنی شد و هم توانست پاس گل بدهد تا او هم جای خود را در دل هواداران پیدا کند.

و اما ایسما هم با وجود آنکه کمتر فرصت گلزنی به او رسیده است اما توانسته دو گل به ثمر رساند.

این بازیکن پرتغالی ابتدا روی فرم نبود اما با تمرینات سنگینی که پشت سر گذاشته رفته رفته آماده حضور در ترکیب اصلی آبی پوشان می شود و تیم شفر با سه بازیکن خارجی و سیاه پوست خود نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

با توجه به آُسیب دیدگی صیادمنش این احتمال زیاد است که ایسما در ترکیب اصلی به میدان رود و با حضور او و منشا و پاتوسی آبی پوشان از مثلث خود در دیدار برابر الدحیل رونمایی کنند؛ مثلثی که مرگبار نشان می دهد و برای هر تیمی خطری جدی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − یک =