کد خبر : 143280
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
-

مهارت‌آموزی راهکار برون رفت جوانان از معضل بیکاری است

مهارت‌آموزی راهکار برون رفت جوانان از معضل بیکاری است

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی اسد در جلسه ساماندهی امور جوانان با محوریت ازدواج و مسکن اظهار کرد: در مسئله ازدواج با دو مشکل فرهنگی و زیرساختی مواجه هستیم. وی افزود: در بخش فرهنگی باید بسیاری از باورها و سنت‌های اشتباه را از مسئله ازدواج حذف کنیم که نیازمند همکاری رسانه ها، سمن‌ها و امامان

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی اسد در جلسه ساماندهی امور جوانان با محوریت ازدواج و مسکن اظهار کرد: در مسئله ازدواج با دو مشکل فرهنگی و زیرساختی مواجه هستیم.

وی افزود: در بخش فرهنگی باید بسیاری از باورها و سنت‌های اشتباه را از مسئله ازدواج حذف کنیم که نیازمند همکاری رسانه ها، سمن‌ها و امامان جماعت هستیم.

فرماندار جویبار تصریح کرد: در بخش زیرساختی نیز مشکلات مسکن، کار و تهیه جهیزیه است که باید در حوزه مسکن حمایت‌های دولتی و همچنین از خیرین استفاده کنیم و در حوزه اشتغال نیز باید کسب مهارت را به جوانان آموزش دهیم و در حوزه تهیه جهیزیه با فرهنگ‌سازی درست و تهیه اقلام ضروری، این مشکلات را برطرف کنیم.

اسد با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی راهکار برون رفت جوانان از معضل بیکاری است گفت: با گسترش رشته‌های فنی و حرفه‌ای و هنرستان‌ها و آموزش مهارت به دانش‌آموزان دیگر با چالش بیکاری به وسعت امروز مواجه نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید جوانان در جامعه دیده شوند اظهار کرد: باید به جوانان فرصت حضور در موقعیت‌های مختلف داده شود و آن‌ها نیز استعداد و توانمندی‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − یازده =