کد خبر : 143282
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
-

استقبال مازندرانی‌ها برای نام‌نویسی حج تمتع

استقبال مازندرانی‌ها برای نام‌نویسی حج تمتع

به گزارش قائم آنلاین، سیدحبیب‌الله ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه ۷۰ درصد ظرفیت نام نویسی زائران مازندرانی در کاروان‌های حج تمتع پر شده است، گفت: ۲۶ کاروان برای اعزام زائران مازندرانی اعلام شد. وی با بیان اینکه ظریفت این کاروان‌ها ۳ هزار و ۷۵۰ نفر است، افزود: دارندگان قبوض ودیعه گذاری

به گزارش قائم آنلاین، سیدحبیب‌الله ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه ۷۰ درصد ظرفیت نام نویسی زائران مازندرانی در کاروان‌های حج تمتع پر شده است، گفت: ۲۶ کاروان برای اعزام زائران مازندرانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه ظریفت این کاروان‌ها ۳ هزار و ۷۵۰ نفر است، افزود: دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۸۵، از ساعت ۱۰ صبح دیروز جمعه ۱۰ اسفند ماه در کاروان‌های حج تمتع آینده نام نویسی کردند.

ساداتی گفت: به منظور تسهیل در پرداخت زائران حج تمتع سال آینده، هزینه سفر در دو قسط دریافت خواهد شد که قسط اول ۱۵ میلیون تومان (به علاوه اصل مبلغ ودیعه و سود‌های تعلق گرفته به آن) همزمان با نام نویسی در کاروان‌ها دریافت خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمان دریافت قسط دوم متعاقبا اعلام خواهد شد که قطعی شدن نام نویسی منوط به انجام معاینات پزشکی و پرداخت قسط دوم هزینه سفر خواهد بود، افزود: نام نویسی فقط در کاروان‌های شهر یا شهرستان محل سکونت که در سامانه انتخاب شده، امکان پذیر است.

مدیر حج و زیارت مازندران افزود: به دارندگان قبوض ودیعه گذاری در اولویت اعزام به حج سال آینده که تاکنون نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه reserve.haj.ir اقدام نکرده اند توصیه می‌شود تا قبل از فرآیند نام نویسی در کاروان ها، اطلاعات خود را در سامانه یاد شده، تکمیل و بروزرسانی کنند.

ساداتی گفت: زائران با دقت لازم اطلاعات خود را در سامانه reserve.haj.ir بروزرسانی و اصلاح کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + یازده =