کد خبر : 143195
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
-

کشورهای همسایه با پیروی از رهنمودهای رهبری مقابل دشمنان می‌ایستند

کشورهای همسایه با پیروی از رهنمودهای رهبری مقابل دشمنان می‌ایستند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری اظهار کرد: ملت غیور و ولایی ایران اسلامی در حالی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند که دشمنان به سرکردگی آمریکا از نخستین روزها در صدد براندازی این نظام الهی را داشت. وی تصریح کرد: خدعه و نیرنگ دشمنان پس

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری اظهار کرد: ملت غیور و ولایی ایران اسلامی در حالی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند که دشمنان به سرکردگی آمریکا از نخستین روزها در صدد براندازی این نظام الهی را داشت.

وی تصریح کرد: خدعه و نیرنگ دشمنان پس از ۴۰ سال شکست همواره به انحای گوناگون ادامه دارد و مردم هوشیار و بصیر باید همانند گذشته با اتحاد، مانع فتنه‌انگیزی این بدخواهان بشوند.

امام جمعه موقت ساری از اینترنت و فضای مجازی به عنوان یکی از وسایل آشوبگری دشمنان یاد و خاطرنشان کرد: به رغم تلاش شبانه روزی آمریکا و نظام صهیونیستی، ملت بیدار همواره با ولایت فقیه و نظام اسلامی الفت و همبستگی دارند.

این مسئول ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در حالی شکل گرفت که دشمنان نهایت تلاش خود را برای جدایی شهروندان از جمهوری اسلامی به کار بستند.

یوسف‌پور ادامه داد: امروزه ایران اسلامی به یک الگو برای مبارزه با زیاده‌خواهان مبدل شده و همه شاهدند که کشورهای همسایه با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با شجاعت کافی در مقابل دشمنان می‌ایستند.

وی از سفر اخیر بشار اسد به تهران و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری ایران اسلامی به عنوان یکی از نمونه‌ها فوق یاد کرد و گفت: جهانیان شاهدند که سوریه با کمک جمهوری اسلامی، سپاه قدس، مدافعان حرم و حزب الله لبنان در مبارزه با داعش پیروز شد.

امام جمعه موقت ساری این پیروزی را به عموم مسلمین و مظلومان جهان تبریک گفت و افزود: نظام صهیونیستی قصد داشت با تصرف سوریه برقدرت ننگین خود بیفزاید.

یوسف‌پور از ۱۴ اسفند به عنوان سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یاد کرد و این نهاد را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: به دلیل وضعیت اقتصادی که ناشی از حربه دشمنان و ضعف برخی از مدیران است، تعداد مدد جویان این نهاد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =