کد خبر : 143185
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
-

بشار اسد قهرمان جهان عرب است

بشار اسد قهرمان جهان عرب است

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قائم شهر با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر فرهنگمان هستند و باید مواظب فرهنگمان باشیم، اظهار کرد: آنها در زمینه فرهنگی وارد می‌شوند پس باید مواظب فرهنگ و فناوریمان باشیم چراکه دشمن به دنبال تغییر فرهنگمان است و همواره مراقب رفتار

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قائم شهر با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر فرهنگمان هستند و باید مواظب فرهنگمان باشیم، اظهار کرد: آنها در زمینه فرهنگی وارد می‌شوند پس باید مواظب فرهنگ و فناوریمان باشیم چراکه دشمن به دنبال تغییر فرهنگمان است و همواره مراقب رفتار و فرهنگمان بوده و برای ارتقاء آن خود تلاش کنیم.

وی افزود: آمدن بشار اسد به ایران پیام های مهمی داشت و در رسانه‌های بیگانه بازتاب فراوانی ایجاد کرد و رهبری نیز در این ملاقات بشار را قهرمان جهان عرب لقب داد.

امام جمعه قائم شهر تصریح کرد: غربی‌ها از بشار اسد خواستند که از ایران دوری کند اما بشار اسد به ایران آمد و با رهبری دیدار کرد تا به همگان بگوید که حتی از ایران دوری نمی‌کند بلکه به ایران آمد تا از ایرانی‌ها به دلیل حمایت‌هایی که ایران برای رفع غده سرطانی همچون داعش کمک کرده بود تشکر کند چراکه سوریه با حمایت ایران به پیروزی رسید.

این مسئول ادامه داد: داعش را آمریکا حدود ۱۵ سال تلاش کرد تا این توده ایجاد کند و بر علیه سوریه بازوی مقاومت را بشکند اما ایمان و توکل بر خدا به میان آمد نتایج خوبی به دست آمد.

معلمی بیان کرد: در ۱۶۲ سال گذشته قراردادی میان ایران و انگلستان امضا شده که در تاریخ ثبت شد، از این طرح باید درس گرفت که کجا بودیم و کجا خواهیم رسید به طور مثال خراسان شرقی که در افغانستان است با این معاهده از ایران جدا شد.

وی به مناسبت کمیته امداد در هفته آینده اشاره کرد و گفت: کمیته امداد منشا خیر برای افراد نیازمند است و مردم کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 11 =