کد خبر : 140025
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۲۵
-

کشف ۴ تن مرکبات سرقتی در قائم شهر

کشف ۴ تن مرکبات سرقتی در قائم شهر

به گزارش قائم آنلاین، محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: : در پی مراجعه تعدادی از باغداران شهرستان قائم‌شهر به مراجع قضائی و انتظامی، مبنی بر سرقت مرکبات و محصولات باغی آنان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با انجام اقدامات

به گزارش قائم آنلاین، محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: : در پی مراجعه تعدادی از باغداران شهرستان قائم‌شهر به مراجع قضائی و انتظامی، مبنی بر سرقت مرکبات و محصولات باغی آنان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه فردی را که با تازگی از زندان آزاد شده بود به عنوان مظنون شناسایی کردند.

مرادی خاطرنشان کرد: متهم پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل سرقت مرکبات از باغات روستا‌های اطراف این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف ۴ تن مرکبات از منزل و خودروی متهم خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شد.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری الزامی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودرو‌ها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =