کد خبر : 139705
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
-

تساوی خارج خانه جلالی با نساجی درمقابل ذوب‌آهن اصفهان

تساوی خارج خانه جلالی با نساجی درمقابل ذوب‌آهن اصفهان

به گزارش قائم آنلاین، دو تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان در نخستین گام در نیم‌فصل دوم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند. *ترکیب تیم ذوب‌آهن اصفهان رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری، محمد زبیر نیک نقش، خوزه ماریان سیلوا، ارسلان مطهری، محمد نژاد مهدی، مسعود ابراهیم‌زاده

به گزارش قائم آنلاین، دو تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان در نخستین گام در نیم‌فصل دوم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

*ترکیب تیم ذوب‌آهن اصفهان

رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری، محمد زبیر نیک نقش، خوزه ماریان سیلوا، ارسلان مطهری، محمد نژاد مهدی، مسعود ابراهیم‌زاده

*ترکیب تیم نساجی مازندران

حامد لک، مجتبی ممشلی، امید سینک، احمد عبدالله‌زاده، علی اصغر آشوری، رحمان جعفری، جورج گولیسانی، محمد آبشک، یاشا توتادزه، حمیدرضا دیوسالارو سجاد عاشوری

*حاشیه

آسمان امروز اصفهان صاف گاهی همراه با افزایش ابر و ورزش باد و بیشینه دمای ۷ درجه سیلیوس بود.

هواداران همیشه در صحنه نساجی، امروز هم این تیم را تنها نگذاشتند و به صورت گروهی یا انفرادی خود را به ورزشگاه فولادشهر اصفهان فرستادند تا از نزدیک مشوق تیم خود باشند.

در بازی امروز، از داوران کنار دروازه برای نظارت بیشتر و کمک به امر داوری استفاده شد.

*داور

قضاوت دیدار امروز بر عهده محمدرضا اکبریان بود و محمدرضا مدیر روستا  و محسن سلطانی وی را یاری دادند و همچنین کمیل غلامی و حسین زمانی به عنوان داوران کنار دروازه حضور داشتند.

*خلاصه بازی

نخستین موقعیت جدی نساجی توسط علی اصغر عاشوری در دقیقه ۱۴ بازی رقم خورد که کرنر در پی داشت و با فاصله‌ای اندک به بیرون رفت.

توپ و میدان در نیمه نخست در اختیار تیم مهمان بود و شاگردان جلالی سعی داشتند از هر موقعیتی برای رسیدن به دروازه حریف استفاده کنند.

در نیمه دوم بازی کمی داغ‌تر شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی را خلق کردند ولی در نتیجه جدال جلالی و منصوریان در نخستین بازی برنده‌ای نداشت و صفر بر صفر به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + ده =