کد خبر : 139497
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
-

مشکلات کنونی کشور به انتخاب نادرست مدیران برمی‎گردد

مشکلات کنونی کشور به انتخاب نادرست مدیران برمی‎گردد

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله معلمی در دیدار با اعضای هیات اجرائی خانه کارگر، تشکلات کارگری، کارفرمائی و مسئولین ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائم‌شهر ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: یکی از ویژگی‎های بارز بنیانگذار انقلاب کبیر ایران ساده زیستی و فاصله گرفتن از تجمل گرایی بود که انصافا همان شیوه

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله معلمی در دیدار با اعضای هیات اجرائی خانه کارگر، تشکلات کارگری، کارفرمائی و مسئولین ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائم‌شهر ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: یکی از ویژگی‎های بارز بنیانگذار انقلاب کبیر ایران ساده زیستی و فاصله گرفتن از تجمل گرایی بود که انصافا همان شیوه را مقام معظم رهبری هم دارد.

 

وی افزود: امام راحل همواره مسئولین را به ساده زیستی و فاصله گرفتن از تجمل گرائی و زندگی بدون هزینه‌های زائد تشویق میکرد، اما چرا امروز در بین برخی مسئولین و مدیران فیش های نجومی حقوق  متداول شده است باید مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید سوءمدیریت یکسری مسئولین را از چشم نظام و انقلاب دید،تصریح کرد: دشمن بدنبال این است تا نارضایتی بوجود آمده بین برخی مردم را به اصل انقلاب و نظام ربط دهد.

 

این مسوول خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مسئولین از روی غرور و تکبر حتی شجاعت عذر خواهی و پذیرش اشتباه خود را هم ندارند.

 

معلمی بیان کرد: برای مثال در رابطه با موضوع برجام، مقام معظم رهبری بارها اعلام فرمودند که به  نتایج برجام خوشبین نیستم، اما مخالفت هم نمیکنم و به مسئولین اجازه داد، اگر مسئولین کمی معرفت و جوانمردی به خرج میدادند باید رسما از رهبری و مردم عذر خواهی میکردند.

 

امام جمعه شهرستان قائم‎شهر، تصریح کرد: اگر این همه هزینه‎ای که در بحث برجام خرج کردند را در بحث روی پای خود ایستادن میگذاشتیم الان این نارضایتی عمومی از مشکلات معیشتی در جامعه وجود نداشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سوال اینجاست چگونه کشوری که صنایع دفاعیش در دنیا شاخص و چشمگیر است نتوانست نساجی و امثال این کارخانه ها را اداره کند؟

این مسوول خاطرنشان کرد: متاسفانه مشکلات کنونی برمیگردد به مسئولینی که در انتخاب مدیران متخصص با توجه به سلیقه سیاسی خود عمل کرده و به عملکرد و مهارت آنان نگاهی ندارند.

وی ادامه داد: دشمن با این کار به دنبال خیر و منفعت مردم ایران نیست و تنها به دنبال منافعی است که قبل از پیروزی انقلاب در اختیارش بوده است.

آیت الله معلمی بااشاره به اینکه دشمن به دنبال خیر و منفعت مردم ایران نیست و تنها به دنبال منافعی است که قبل از پیروزی انقلاب در اختیارش بوده است، بیان کرد: این انقلاب به راحتی به پیروزی نرسیده است و خون‌های پاک جوانان و رزمندگان برای ایستادگی و استحکام انقلاب ریخته شده است و امیدوارم شرمنده شهیدان نشویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − یک =