کد خبر : 139523
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
-

بلايى كه داعش بر سر ٩ ايرانى در عراق آورد

بلايى كه داعش بر سر ٩ ايرانى در عراق آورد

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی آقایی درباره حادثه تروریستی که در عراق و در نزدیکی سامرا اتفاق افتاد، گفت: شامگاه گذشته اتوبوس حامل زائران در نزدیکی امامزاده سید محمد شهر بلد در نزدیکی سامرا مورد حمله تروریستی و رگبار قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه در این حادثه تروریستی ۹ نفر از زائران ایرانی

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی آقایی درباره حادثه تروریستی که در عراق و در نزدیکی سامرا اتفاق افتاد، گفت: شامگاه گذشته اتوبوس حامل زائران در نزدیکی امامزاده سید محمد شهر بلد در نزدیکی سامرا مورد حمله تروریستی و رگبار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه تروریستی ۹ نفر از زائران ایرانی و یک کمک راننده عراقی مجروح شدند ادامه داد: وضعیت یکی از مجروحان ایرانی وخیم گزارش و ۷ نفر از این زائران به بیمارستان شهر بلد و مابقی به بیمارستان کاظمین منتقل شده اند.

مدیر کل عتبات با اشاره به اینکه این گروه از زائران متعلق به شهرستان گرمی و پارس آباد مغان استان اردبیل بوده اند، اسامی مجروحان این حادثه را اعلام کرد و گفت: مجروحان این حادثه عبارتند از خانم ها اکرم عمرانی، صدیقه قبادی، مریم بهروزی، اطلس شهباز زاده، پیران گل سبلانی، نارنج فرزانه، ستاره عمرانی و آقایان ابراهیم بیدار و حجت بهروزی.

وی همچنین تاکید کرد: موکدا درخواست ما از مشتاقان سفر به عتبات عالیات این است که برای تشرف و ثبت نام به دفاتر مجاز تحت پوشش سازمان حج و زیارت که از پوشش های امنیتی، بیمه ای و درمانی برخوردار هستند مراجعه کنند.

آقایی اظهار کرد: کاروان های تحت پوشش سازمان در طول سفر از مسیرهای ایمن و دارای امنیت تردد می کنند و این مهم به همراه پوشش‌های امنیتی و بیمه ای در سفر به عتبات عالیات موثر است.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: درمان و ترخیص هر چه سریعتر مجروحین توسط دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت و هلال احمر جمهوری اسلامی در حال پیگیری است و امیدواریم بهبودی این عزیزان هرچه سریعتر انجام گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =