کد خبر : 138547
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
-

یوونتوس و دورتموند، مشتریان مدافع چلسی

یوونتوس و دورتموند، مشتریان مدافع چلسی

به گزارش قائم آنلاین، مدافع ۲۲ ساله در زمان حضور کونته توانست به تیم اصلی راه پیدا کند ولی تحت هدایت مائوریزیو ساری، جایی در تیم پیدا نکرده و بیشتر سکو نشین و نیمکت نشین است. ساری هم از اینکه او در دیدار مقابل آرسنال، نیمکت را ترک کرده بود تا به دستشویی برود، بسیار

به گزارش قائم آنلاین، مدافع ۲۲ ساله در زمان حضور کونته توانست به تیم اصلی راه پیدا کند ولی تحت هدایت مائوریزیو ساری، جایی در تیم پیدا نکرده و بیشتر سکو نشین و نیمکت نشین است. ساری هم از اینکه او در دیدار مقابل آرسنال، نیمکت را ترک کرده بود تا به دستشویی برود، بسیار عصبانی شده بود.

حال نشریه سان مدعی شد که احتمال جدایی او تا پیش از پایان نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد. مهدی بن عطیه، یووه را به مقصد الدحیل قطر ترک کرده و بیانکونری ها به دنبال جذب جانشینی برای او هستند. همچنین دورتموند برای کسب قهرمانی در بوندس لیگا به تقویت خط دفاعی خود نیاز دارد.

کریستنسن در این فصل تنها ۱ بازی در لیگ برتر انجام داده و تمایل زیادی به جدایی از چلسی برای بازی کردن در ترکیب اصلی تیم دیگری خواهد داشت. چلسی ۶ میلیون پوند بابت قرض دادن او تا پایان فصل از تیم‌ها می‌خواهد و باید دید که در فرصت محدود باقی مانده تیمی پا پیش خواهد گذاشت یا نه.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 14 =