کد خبر : 138556
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
-

پیش‌بینی ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در دهه فجر

پیش‌بینی ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در دهه فجر

به گزارش قائم آنلاین، سیدمصطفی موسوی نژاد در نشست خبری برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: اصحاب رسانه در عصرجنگ رسانه‌ای دشمنان نقش بی‌بدیل در استمرار جمهوری اسلامی دارند. وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم و کسانی هستند که در حال ایفای نقش در جبهه جنگ نرم هستند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر

به گزارش قائم آنلاین، سیدمصطفی موسوی نژاد در نشست خبری برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: اصحاب رسانه در عصرجنگ رسانه‌ای دشمنان نقش بی‌بدیل در استمرار جمهوری اسلامی دارند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم و کسانی هستند که در حال ایفای نقش در جبهه جنگ نرم هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر تصریح کرد: چهل سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و این دلیل نمی‌شود که انقلاب به پیری رسیده باشد بلکه انقلاب به بالندگی رسیده و با حفظ شعارها و ارزش ها به دنبال ادامه مسیر است.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی استقلال و حفظ وحدت ملی است، ادامه داد: یکی از راه‌هایی که می‌توان انقلاب اسلامی را برای ملت تبیین کرد، روشنگری نسبت به اهداف و دستاوردهای انجام شده کنونی و مقایسه آن با گذشته است.

وی در ادامه برنامه های سپاه شهرستان بابلسر در ایام‌الله دهه فجر را ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی اعلام کرد و افزود: دیدار یاران، دیدار با خانواده شهدا، اجرای طرح امام، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برنامه ۱۰ شب ۱۰مسجد، ساخت و بازسازی خانه محرومان، کلنگ زنی پنج خانه محروم، اجرای برنامه ۴۰ مقاله ۴۰مدرسه ویژه دانش آموزان متوسطه دوم، اجرای برنامه ۴۰ مدرسه۴۰ انشا ویژه متوسطه اول و برگزاری نمایشگاه عطر فاطمی از شاخص‌ترین برنامه‌های ما در ایام‌الله دهه فجر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر همچنین با بیان اینکه سپاه شهرستان بابلسر این افتخار را دارد که از ۲۷ آبان ماه امسال به استقبال جشن ۴۰ سالگی انقلاب در قالب طرح امام برود ، گفت: به مناسبت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ محله را برای اجرای این طرح انتخاب کردیم که تا کنون در ۱۹محله این طرح اجرا شده است و این طرح تا اردیبهشت ۹۸ ادامه دارد.

موسوی نژاد تصریح کرد : در طرح امام برای هر محله ۴۰ برنامه اجرا می شود که این برنامه ها در قالب هفت کمیته فرهنگی هنری، کمیته سازندگی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، کمیته رسانه و فضای مجازی، گشت بسیجی محله محور، کمیته سلامت ورزش، کمیته علمی پژوهشی و کمیته معتمدان محل که با کمک شورا ، پایگاه مقاومت بسیج ،معتمدان و دهیاران محل به احصا مشکلات مردم پرداخته و برای رفع آن تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰ هزار نفر از مردم شهرستان در قالب ۱۹محله از اجرای این طرح بهره‌مند شدند،گفت: برپایی غرفه های اقتصاد مقاومتی در محلات، افتتاح یک دستگاه خانه محرومان، توزیع ۹۷سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری مسابقات بومی محلی، تجلیل از نخبگان محلات، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، ویزیت رایگان و بازارچه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر در پایان حمل نمادین مشعل انقلاب، جشن نمادین تولد شهدای بابلسر، اجرای رادیو انقلاب در مدارس و محلات، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و میزبانی مجمع فرماندهان و پیشکسوتان استانی تحت عنوان میقات صالحون را از دیگر برنامه های ایام‌الله دهه فحر سپاه بابلسر برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =