کد خبر : 138518
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
-

پایان تلخ میزبان شایسته جام ۲۰۱۹ (عکس)

پایان تلخ میزبان شایسته جام ۲۰۱۹ (عکس)

به گزارش قائم آنلاین، تصمیم درست کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری جام ملت ها در ماه های دی و بهمن در امارات بود. به این خاطر که اینروزها امارات شرایط آب و هوایی مطبوعی دارد. استادیوم های زیبای امارات که در سال های اخیر برای ساخت و بازسازی آن تلاش های زیادی شده بود جلوه خاصی

به گزارش قائم آنلاین، تصمیم درست کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری جام ملت ها در ماه های دی و بهمن در امارات بود. به این خاطر که اینروزها امارات شرایط آب و هوایی مطبوعی دارد. استادیوم های زیبای امارات که در سال های اخیر برای ساخت و بازسازی آن تلاش های زیادی شده بود جلوه خاصی به بازی ها داده بود.

 

 

شاید یکی از ایرادهای جام ملت ها ۲۰۱۹ که البته هنوز دیدار پایانی آن باقی مانده است کم بودن تماشاگران در برخی از بازی ها بود که به هر صورت در این منطقه و به خاطر دور بودن برخی از کشورها از هم طبیعی است. با این حال میزبان تلاش گسترده ای برای رفع این مشکل داشت که تا حدودی هم موفق بود. باید در کنار سطح برگزاری به کیفیت بازی ها هم نمره خوبی داد. چرا که دراین جام تیم های کوچکی چون هند، ویتنام، اردن و… متوجه شدند که می توانند در مصاف با تیم های بزرگ خوب نتیجه بگیرند و البته حذف تیم هایی چون استرالیا، کره جنوبی، ایران و عربستان نشان داد که تیم های دیگر آسیا هم پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشتند و فاصله ها در فوتبال آسیا روز به روز در حال کم شدن است.

 

اماراتی های میزبان دوست داشتند زاکرونی و تیمش را در بازی پایانی جام ملت ها ببینند. هر چند باید به این نکته اشاره کرد رسیدن به جایی که برخی از تیم های مدعی نرسیده اند برای خود یک موفقیت بود. حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا و قطعا بنیه امارات در همین حد و اندازه ها بود و نه چیزی بیشتر از این. شاید که آنها باید برای حضور در بازی پایانی در جام های بعدی تلاش خود را بیشتر و حرفه ای تر کنند. همانند تیم ملی قطر.

 

به هر صورت امارات میزبان شایسته جام ملت های ۲۰۱۹ وداع تلخ و حتی اشکباری با بازی ها داشت. اما فوتبال ادامه دارد. هم برای امارات و هم برای همه تیم ها که آرزوهای دیگری داشتند اما در عمل چیز دیگری برای آنها رقم خورد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + یازده =