کد خبر : 138552
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
-

بهره‌برداری از ۱۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی و تحویل ۲۰۰ خانه محرومان در دهه فجر

بهره‌برداری از ۱۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی و تحویل ۲۰۰ خانه محرومان در دهه فجر

به گزارش قائم آنلاین، غلامرضا شریعتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال ۹۱ تا سال گذشته ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد خرد به متقاضیان پرداخت شد که ۲۳ هزار و ۸۰۰ کارگاه در عرضه شغلی ایجاد شده است. وی تصریح کرد: بسیج سازندگی در پروژه‌های بزرگ عمرانی کمک‌حال دولت شده و پروژه‌های

به گزارش قائم آنلاین، غلامرضا شریعتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال ۹۱ تا سال گذشته ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد خرد به متقاضیان پرداخت شد که ۲۳ هزار و ۸۰۰ کارگاه در عرضه شغلی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی در پروژه‌های بزرگ عمرانی کمک‌حال دولت شده و پروژه‌های مهمی را در دست اجرا دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه ۶ هزار پروژه از سوی بسیج سازندگی در ۱۰ سال گذشته در استان اجرایی شده است، تصریح کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان برای تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی محقق شده است.

این مسؤول ادامه داد: با مشارکت‌های مردمی و مجمع خیران محرومیت‌زدایی در حوزه محرومیت‌زدایی و پروژه‌های کوچک و زودبازده اقدامات خوبی صورت گرفته است.

شریعتی خاطرنشان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی تلاش ما این است جهش جدی‌تری نسبت به سال‌های گذشته صورت گیرد.

وی گفت: از دهه فجر امسال تا سال آینده ۷۰ میلیارد تومان پروژه محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران درباره اقدامات سازندگی در حوزه ورزشی اظهار کرد: ورزشگاه هفت تیر بابل طی فرآیندی فازبندی شده که فاز نخست این ورزشگاه ایام دهه فجر در ۲۲ بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد و ورزشگاه از ۲۵ بهمن آماده بازی است.

این مسؤول تصریح کرد: دیگر ورزشگاهی که در دست اقدام است ورزشگاه نوشهر با ظرفیت ۵ هزار نفر است که از دو سال پیش عملیات عمرانی آغاز و در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر امسال ۲۰۰ مسکن محرومان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به نیازمندان استان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین اهدا می‌شود.

وی افزود: همزمان با این مراسم که ۱۵ بهمن در سالن ارشاد شهرستان نکا برگزار می‌شود ۱۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی شامل راه روستایی، خانه عالم، مراکز بهداشت درمانی و پل با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه تا پایان سال در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی دیگر معطوف به ایام تابستان و تعطیلات نیست و امروز تمام سال فعال هستند و در حال حاضر ۷۴۶ گروه جهادی فعال در استان داریم و قرار است به ۱۰۰۰ گروه برسانیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه تاسیس سازمان بسیج سازندگی در سال ۷۹ با هدف توسعه و عمران روستایی و ایجاد اشتغال خرد و رفع محرومیت در مناطق انجام شده است، افزود: ۶۵۰ هزار نفر از مردم مازندران در قالب گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف به کمک بسیج سازندگی آمده تا در اقدامات ارزشی برای بسیج سازندگی اثرگذار باشند.

شریعتی با اعلام اینکه ۱۷۰ کیلومتر از راه روستایی مازندران در چند سال اخیر توسط بسیج سازندگی مازندران آسفالت و بهسازی شده است، گفت: در حال حاضر بهسازی و آسفالت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی استان در دست اقدام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =