کد خبر : 138483
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
-

شورش جمهوری‌‌خواهان علیه ترامپ

شورش جمهوری‌‌خواهان علیه ترامپ

به گزارش قائم آنلاین، براساس نتایج این نظرسنجی، ۵۶ درصد از آمریکایی‌ها اعلام کردند در صورتیکه ترامپ مجددا نامزد حزب جمهوری‌خواه شود قطعا به او رای نخواهند داد. در میان جمهوری‌‎خواهان شرکت کننده در این نظرسنجی زنان و افراد جوان‌تر موضع سرسخت‌تری نسبت به رئیس جمهور فعلی آمریکا داشتند. چهل و یک درصد از زنان

به گزارش قائم آنلاین، براساس نتایج این نظرسنجی، ۵۶ درصد از آمریکایی‌ها اعلام کردند در صورتیکه ترامپ مجددا نامزد حزب جمهوری‌خواه شود قطعا به او رای نخواهند داد. در میان جمهوری‌‎خواهان شرکت کننده در این نظرسنجی زنان و افراد جوان‌تر موضع سرسخت‌تری نسبت به رئیس جمهور فعلی آمریکا داشتند.

چهل و یک درصد از زنان شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کردند در انتخابات بعدی ریاست جمهوری این کشور کسی غیر از ترامپ را به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه ترجیح می‌دهند. این در حالی است که ۲۵ درصد از مردان حاضر در این نظرسنجی چنین نظری داشتند. ۴۲ درصد از جوانان حاضر در این نظرسنجی، افراد بین ۱۸ تا ۴۹ سال، خواهان نامزدی غیر از ترامپ برای حزب جمهوری‌خواه بودند در حالیکه این رقم در میان افراد ۵۰ ساله به بالا ۲۳ درصد بدست آمد.

همچنین نظرسنجی واشنگتن پست و‌ ای بی سی نیوز نشان داد که به طور کلی تعطیلی طولانی مدت دولت فدرال، که هفته گذشته به پایان رسید، به محبوبیت رئیس جمهور این کشور آسیب زده است. براساس نتایج این نظرسنجی، تنها ۳۷ درصد عملکرد شغلی ترامپ را مورد تائید قرار دادند.

نظرسنجی هفته گذشته آسوشیتدپرس نیز نشان داد تنها ۳۴ درصد از شرکت کنندگان، عملکرد رئیس جمهور آمریکا را تائید می‌کنند و این نشان دهنده تنزل جدی در میزان محبوبیت ترامپ است که در نظرسنجی ماه دسامبر ۴۲ درصد بدست آمد. نظرسنجی هفته گذشته پولیتیکو نیز از کاهش میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا به ۴۰ درصد خبر داد. نتایج کلی این نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که عموم مردم آمریکا ترامپ را مقصر تعطیلی ۳۵ روزه دولت می‌داند، که به دنبال درخواست او برای بودجه ۵.۷ میلیارد دلاری برای ساخت دیوار مرزی آغاز شد.

نظرسنجی واشنگتن پست و‌ ای بی سی نیوز از میان هزار و یک شرکت کننده در فاصله ۲۱ تا ۲۴ ماه میلادی جاری انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =