کد خبر : 138209
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
-

رادیو فرانسه: امیدی به عملی شدن ‌SPV نیست

رادیو فرانسه: امیدی به عملی شدن ‌SPV نیست

به گزارش قائم آنلاین، این مقام اروپایی که خواست نامش فاش نشود، گفت: مقام‌های مختلفی در اتحادیه اروپا تاکنون در زمینه SPV وعده‌هایی داده‌اند اما محقق نشده است. اتحادیه اروپا در حرف و مواضع سیاسی حامی ایران است اما تاکنون در این زمینه دستاورد عملیاتی نداشته است. این مشاور پارلمانی اروپا گفت: فرانسه اخیراً وعده‌هایی

به گزارش قائم آنلاین، این مقام اروپایی که خواست نامش فاش نشود، گفت: مقام‌های مختلفی در اتحادیه اروپا تاکنون در زمینه SPV وعده‌هایی داده‌اند اما محقق نشده است. اتحادیه اروپا در حرف و مواضع سیاسی حامی ایران است اما تاکنون در این زمینه دستاورد عملیاتی نداشته است.

این مشاور پارلمانی اروپا گفت: فرانسه اخیراً وعده‌هایی در این زمینه به ایران داده که هیچ امیدی به آنها نیست.

این مشاور پارلمان اروپا درباره جزئیات کانال مالی با ایران نیز گفت: هیچ اتفاق تازه‌ای رخ نداده است. کانالی که قرار است میان اروپا و ایران برقرار شود، صرفاً برای انتقال کمک‌های انسانی و بشردوستانه و مواد غذایی و دارویی متمرکز است. اما در حد ایده مانده و عملیاتی نشده است.

رادیو فرانسه می‌افزاید: این کانال مالی در هر سطحی راه‌اندازی شود، آمریکا برای آن هزار نقشه کشیده و بعید است شرکت‌های تجاری اروپایی از ترس تحریم‌ها بخواهند با این کانال مالی همکاری داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + چهار =