کد خبر : 138164
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
-

جاده‌های کوهستانی مازندران برفی و لغزنده است

جاده‌های کوهستانی مازندران برفی و لغزنده است

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه هم اکنون شاهد بارش برف در برخی جاده‌های کوهستانی استان هستیم، گفت: هم اکنون ارتفاعات جاده هراز، چالوس بارش برف گزارش شده است. وی افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی استان در ارتفاعات گدوگ در جاده سوادکوه شاهد بارش برف خواهیم

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه هم اکنون شاهد بارش برف در برخی جاده‌های کوهستانی استان هستیم، گفت: هم اکنون ارتفاعات جاده هراز، چالوس بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی استان در ارتفاعات گدوگ در جاده سوادکوه شاهد بارش برف خواهیم بود.

قدمی با بیان اینکه هم اکنون ارتفاعات جاده کیاسر – سمنان مه آلود است، گفت: همه جاده‌های مازندران در شهر‌های رامسر، نور، نوشهر، آمل، چالوس، سوادکوه، ساری و بهشهر بارانی است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در جاده های مازندران از بعدازظهر فردا بمدت سه روز اغاز می شود ، افزود: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، هراز، کیاسر، محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی گفت: از لحاظ جوی آسمان استان هم اکنون بارانی و سطح تمامی جاده‌های برون شهری استان لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌های برف گیر استان، از آمد وشد خودرو‌ها بدون زنجیر چرخ در ارتفاعات جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه ممانعت خواهند کرد.

وی از رانندگان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و ترافیکی، هنگام سفر به مناطق کوهستانی و برفگیر استان وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی گفت: کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 19 =