کد خبر : 138295
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
-

تاخیر ۳ روزه در برگزاری مجمع فوق‌العاده بوکس مازندران

تاخیر ۳ روزه در برگزاری مجمع فوق‌العاده بوکس مازندران

به گزارش قائم آنلاین، کسری منوچهری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: به دلیل جلسه همزمانی که برای رئیس فدارسیون بوکس کشور در وزارتخانه به وجود آمده زمان جلسه مجمع بوکس استان تغییر پیدا کرده است. وی در پاسخ به این سوال که آیا تاخیر در برگزاری جلسه به دلیل حاشیه‌های موجود در بوکس استان مازندران

به گزارش قائم آنلاین، کسری منوچهری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: به دلیل جلسه همزمانی که برای رئیس فدارسیون بوکس کشور در وزارتخانه به وجود آمده زمان جلسه مجمع بوکس استان تغییر پیدا کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاخیر در برگزاری جلسه به دلیل حاشیه‌های موجود در بوکس استان مازندران است، با صراحت اعلام کرد: تنها به دلیل جلسه همزمان در وزاتخانه جلسه مجمع تمدید شده است و دلیل دیگری ندارد.

وی با اعلام اینکه غیر از برگزاری مجمع فوق‌العاده بوکس استان مازندران، اداره کل در حال حاضر برگزاری مجمع تیراندازی، سوارکاری و ورزش‌های همگانی را در دستور کار خود دارد، گفت: برگزاری مجمع یکی از برنامه‌های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان است.

وی درباره وضعیت مجمع تکواندو مازندران، گفت: درگیر مراحل اداری مجمع هستیم و برگزاری مجمع تکواندو هم در دستور کار است و به دنبال هماهنگی اداری هستیم و بابت برگزاری مجمع تکواندو هم مشکلی وجود ندارد.

به گزارش بلاغ، پیش از این زمان برگزاری مجمع فوق العاده بوکس استان مازندران فردا چهارشنبه اعلام شده بود.

بوکس استان مازندران به دلیل اختلاف نظر بین اعضای مجمع و رئیس هیات بوکس با حاشیه‌های جدی همراه شده بود و حتی این حاشیه‌ها به وزارت ورزش هم کشیده شده است.

حسین ثوری رئیس فدارسیون بوکس کشور اعلام کرده است که برای ساماندهی وضعیت بوکس استان مازندران جلسه مجمع فوق العاده در دستور کار قرار دارد و در این جلسه درباره ادامه فعالیت رئیس هیات بوکس استان مازندران تصمیم گیری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + دو =