کد خبر : 138162
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
-

بی‌توجهی استاندار مازندران به روند تکمیل ورزشگاه هفت تیر بابل

بی‌توجهی استاندار مازندران به روند تکمیل ورزشگاه هفت تیر بابل

به گزارش قائم آنلاین، حسین اخوت طی گفت و گویی اظهار کرد: نمی‌دانم آقای استاندار در قبال مردم بابل چه مسؤولیت شرعی و قانونی دارد؟ ظاهراً آقای حسین‌زادگان فراموش کردند که وقتی معاون آقای اسلامی بودند جهت عدم خروج سهمیه تیم خونه به خونه از شهر بابل چقدر جلسات گذاشته‌اند و چه وعده‌هایی دادند! وی

به گزارش قائم آنلاین، حسین اخوت طی گفت و گویی اظهار کرد: نمی‌دانم آقای استاندار در قبال مردم بابل چه مسؤولیت شرعی و قانونی دارد؟ ظاهراً آقای حسین‌زادگان فراموش کردند که وقتی معاون آقای اسلامی بودند جهت عدم خروج سهمیه تیم خونه به خونه از شهر بابل چقدر جلسات گذاشته‌اند و چه وعده‌هایی دادند!

وی افزود: آیا ایشان از روند چگونگی بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل رضایت دارند؟ آیا تاکنون توضیح قانع‌کننده‌ای از هیچ‌یک از مسؤولان مربوطه خواسته‌اند؟ مگر با کار ۳ کارگر در روز ورزشگاه می‌سازند؟

قائم‌مقام باشگاه خونه به خونه بابل خاطرنشان کرد: چه کسی پاسخگوی احداث غیرکارشناسی سکوی تماشاگران و نابود کردن چمن ورزشگاه هفت تیر به بهانه بازسازی است؟

اخوت با بیان اینکه هر سفر این تیم برای بازی‌های بیرون از خانه بابت هزینه ایاب و ذهاب، هتل و … حدود ۶۰ میلیون تومان آب می‌خورد، ادامه داد: آیا غیر از قاسم حسن‌زاده فرد دلسوزی دیگری در فوتبال بابل وجود دارد که برای جوانان این شهر هزینه کند؟

وی تصریح کرد: بنده به‌عنوان یک غریبه که نه بابلی‌ام و نه مازندرانی به‌واسطه این فوتبال با مسؤولان بیشتر استان‌های کشور حرف زدم و ارتباط داشته‌ام ولی بی‌توجهی‌هایی که در استان مازندران می‌بینم واقعاً جای تعجب دارد.

قائم‌مقام باشگاه خونه به خونه بابل ادامه داد: دلم برای جوانان شهر بابل می‌سوزد و برای آنها نگرانم ولی آقای استاندار و همکاران‌شان که از همین آب و خاک هستند و مسؤولیت اخلاقی و قانونی نسبت به مردم این دیار دارند، در قبال تکمیل ورزشگاه هفت تیر بابل چه اقدام مؤثری انجام دادند؟ آیا حتماً باید برای جوانان فوتبال‌دوست این شهر و هواداران خونه به خونه در مسیر بابل به کیاکلا اتفاق بیفتد و خانواده‌ای داغدار شود تا مسؤولان زودتر نسبت به تکمیل این ورزشگاه اقدام کنند؟

اخوت خطاب به استاندار مازندران گفت: جناب آقای حسین‌زادگان! به‌واسطه بی توجهی شما نسبت به روند ساخت ورزشگاه هفت تیر بابل، از خونه به خونه یک خونه بی‌خونه ساخته‌اید، به راستی این تیم چه زمانی به خانه خود بر می‌گردد و تا کی باید غریب باشد؟

وی در پایان گفت: از شما استاندار تمنا دارم به این پروژه، نگاهی ملی داشته باشید و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنید این ورزشگاه در ۲۲ بهمن افتتاح شود و یک یادگاری خوب از خود برای مردم بابل برجای بگذارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =